Teatrul de Sufragerie se mută în aeroport. „Ne vom revedea în anul care a trecut”
https://www.ziarulmetropolis.ro/teatrul-de-sufragerie-se-muta-in-aeroport-ne-vom-revedea-in-anul-care-a-trecut/

Teatrul de Sufragerie vă invită sâmbătă, 29 martie 2014, ora 19:00, la premiera spectacolului „Ne vom revedea în anul care a trecut”, primul spectacol de teatru jucat într-un aeroport din Romania – Terminalul Nou Plecări. Accesul la spectacol se va face pe bază de invitaţie.

Un articol de Petre Ivan|25 martie 2014

Teatrul de Sufragerie vă invită sâmbătă, 29 martie 2014, de la ora 19:00, la premiera spectacolului „Ne vom revedea în anul care a trecut”, primul spectacol de teatru jucat într-un aeroport din România – Henri Coandă, Terminalul Nou Plecări. Accesul se va face pe bază de invitaţie.

Spectacolul este realizat după o idee originală a Teatrului de Sufragerie, după textul unuia dintre cei mai jucaţi dramaturgi români, Ștefan Caraman, premiat la Gala Premiilor UNITER în anul 2005.

Regia primului spectacol creat pentru aeroport şi pus în scenă chiar în incinta acestuia este semnată de Alexandru Nagy, iar scenografia îi aparţine Ioanei Pashca. Iar acest lucru este posibil si multumita Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, care a primit cu incredere si entuziasm propunerea teatrului.

Teatrul de Sufragerie

Povestea spectacolului se petrece în sala de așteptare a unui aeroport, unde două cupluri tratează o intrigă de actualitate, în care oricine se poate regăsi. Două generații diferite, prin prisma analizei a două relații de cuplu, un stop-cadru, oricând posibil, care surprinde în mod excepțional caracteristicile generației mature și a celei tinere.

Este o poveste pe care oricare dintre noi o poate surprinde în viața cotidiană, cu atât mai mult într-o sală de așteptare. Premiera din aeroport va surpinde exact esența spectacolului, “viața ca un aeroport”, în care oamenii vin și pleacă, în care iubirile se învârt precum călătoriile. Posibilitatea ca tranziția să se realizeze este cu atât mai puternic sugerată cu cât acțiunea se desfășoară într-un aeroport. Povestea devine cu totul reală.

Teatrul de Sufragerie

Distribuția – Ne vom revedea în anul care a trecut / Teatrul de Sufragerie

Rudi – Gelu Niţu

Camelia – Cătălina Mustaţă

Sorana – Meda Victor

Dudu – Mihai Smarandache

După premiera oficială din Aeroportul Internaţional Henri Coandă, spectacolul va fi integrat în repertoriul Teatrului de Sufragerie, dar şi în programul teatrelor din București.

În luna iunie 2014, Teatrul de Sufragerie îşi propune să plece  într-un turneu de promovare, o Caravană care va cuprinde 5 aeroporturi din țară: Sibiu, Iași, Cluj  Timișoara  si Tulcea (orasul in care locuieste si creaza autorul textului, Stefan Caraman) unde spectacolul se va juca pentru publicul local.

Foto cu Teatrul de Sufragerie şi Ne vom revedea în anul care a trecut – Daniel Vrăbioiu

07
/02
/24

Eyedrops și Pinholes, trupe de rock alternativ, pleacă într-un turneu ce cuprinde nouă orașe prin țară dar și în Republica Moldova, începând cu data de 8 februarie, din Timișoara, urmând să transforme într-o petrecere, pe rând, alte opt puncte geografice importante.

07
/02
/24

Editura Humanitas vă invită marți, 13 februarie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (bd. Regina Elisabeta nr. 38), la o întâlnire cu istoricul Marc David Baer, profesor la London School of Economics and Political Science, istoricul Marian Coman și scriitoarea Sabina Fati despre volumul Otomanii: Hani, cezari și califi, o fascinantă nouă abordare a istoriei Imperiului Otoman.

05
/02
/24

La Centrul Național al Dansului București (CNDB), anul începe cu o rezidență și cu o serie de spectacole prezentate în cadrul stagiunii. 2024 este an aniversar la CNDB. Instituția împlinește 20 de ani și își propune să celebreze prin evenimente speciale cele două decenii de promovare a creației coregrafice.

05
/02
/24

„Din autobiografie îmi extrag eu forța, prin autobiografie simt că pot să-i fac pe oameni să se confrunte cu acele lucruri pe care nu vor să le vadă. Când vine vorba de scrierea autobiografică, oamenii nu mai pot spune: E doar un personaj, asta nu poate fi adevărat”.

05
/02
/24

Vineri, 9 februarie 2024 (19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va fi dirijată de RADU PAPONIU, director artistic și muzical al ansamblului Southwest Florida Symphony Orchestra, dirijor asociat al Filarmonicii din Naples (Florida – S.U.A.) și director muzical al Orchestrei de Tineret din același oraș american. Din 2017, Radu Paponiu a dirijat Filarmonica din Naples în peste 100 de evenimente diferite de muzică clasică, pop sau în proiecte educaționale.

05
/02
/24

Considerat, de critici, dar și de iubitorii de artă, poate cel mai cunoscut și mai bine cotat artist român contemporan la nivel internațional, Adrian Ghenie revine într-o licitație din România cu o lucrare amplă și expresivă.

05
/02
/24

Prima premieră a anului 2024 la Teatrul EXCELSIOR (singurul teatru din București dedicat adolescenților și tinerilor) este spectacolul PTERODACTILI de Nicky Silver, o producție în regia lui Radu Iacoban și scenografia lui Tudor Prodan.

05
/02
/24

Editura Humanitas Fiction vă așteaptă marți, 6 februarie, ora 19.00 la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (Bd. Regina Elisabeta nr.38) la lansarea romanului Borges și eu de Jay Parini, recent apărut în colecția „Raftul Denisei“ coordonată de Denisa Comănescu, în traducerea lui Mihnea Gafița, un road novel care emană o nesfârșită admirație pentru unul dintre cei mai îndrăgiți scriitori ai secolului XX, un roman ce are la bază întâmplări petrecute în primăvara anului 1971.

04
/02
/24

NOU Un singur personaj, în care coabitează două ființe diferite, chiar opuse. Un singur monolog, lung, rostit de doi actori, într-un spectacol nou intrat în portofoliul Teatrului Metropolis, în urma concursului pentru debutanți, “StarT”

02
/02
/24

Jurnalismul de investigație din Balcani, Europa Centrală, țările Parteneriatului Estic, precum și Cipru și Malta, a întâmpinat numeroase provocări în ultimii ani. În multe țări din regiune, peisajul media este plin de (auto-)cenzură, iar inițiativele independente și critice sunt insuficiente. Jurnaliștii se confruntă deseori cu amenințări, hărțuire și acțiuni legale, ceea ce le restricționează tot mai mult capacitatea de a documenta și raporta problemele acute din societatea actuală.