The Trumpets, Iaşiul și staţiile muzicale
https://www.ziarulmetropolis.ro/the-trumpets-iasiul-si-statiile-muzicale/

Două staţii din Iaşi au fost transformate în staţii interactive, în cadrul unui proiect outdoor multimedia de comunicare urbană, realizat de WINK, agenţia Namogo şi managementul pub-ului britanic The Trumpets.

Un articol de Petre Ivan|7 aprilie 2015

Pentru a exemplifica atmosfera din interiorul The Trumpets, cele două staţii au fost transformate în spaţii care să împrietenească pub-ul cu oamenii și cu orașul: dincolo de decorarea specifică localului, proiectul prevede și un jukebox încorporat în city light-ul staţiilor, de unde călătorii pot selecta și asculta melodii dintr-un playlist creat special, iar banca a fost înlocuită cu scaune de bar.

Demersul are ca scop principal integrarea pub-ului britanic în peisajul ieșean ca o parte amuzantă și distractivă a diversității sale.

Abordarea vizează mai mult îmbinarea utilului cu plăcutul și oferă practic ieșenilor o experiență frumoasă – aceea de a selecta și de a asculta piesele britanice preferate, în timp ce așteaptă autobuzul în stație.

Astfel, participanții la trafic vor putea interacționa cu stația, cu ceilalți și vor afla și ce muzică se ascultă în pub-ul The Trumpets.

 Lumea e pregatită și vrea să interacţioneze cu brandurile și altfel decȃt prin simple anunţuri; ori, nu-i așa, experienţele sunt cele care implică publicul și generează rezultate – Ioana Cordun, Communication & Media Specialist la WINK.

TT1 TT2 TT5 TT6 TT7 TT8

Foto: The Trumpets, Iaşi – Wink Public Multimedia

18
/01
/24

Prima expoziția a anului 2024 din programul curatorial al galeriei Arsmonitor este totodată și un prim solo-show dedicat artistului vizual Răzvan Neagoe, unul din artiștii reprezentați de galerie.

15
/01
/24

Peste 50.000 de perechi de ochi au avut plăcerea să privească expoziția Efectul Picasso în cele 4 luni de când s-a deschis. Vizitatori de toate vârstele au fost impresionați de cele 46 de lucrări de Pablo Picasso din colecția familiei sale, precum și de cele 65 de lucrări semnate de 37 de artiști români contemporani influențați de opera gigantului spaniol.

12
/01
/24

Proiectul „Narațiuni ale națiunii”, produs de PostModernism Museum cu ocazia Zilei Culturii Naționale 2024, abordează valorile naționale într-o perspectivă multidisciplinară, prin teme dedicate unor genuri și mijloace de exprimare atractive: bandă desenată, muzică rock și folk, literatură, arte vizuale, istoria artei, în care reprezentările naționale sunt înțelese ca valori democratice, dimensiune europeană, influențe creative specifice unui spațiu de spiritualitate și limbaj comun.

12
/01
/24

Luna ianuarie aduce în spațiile galeriei neconvenționale Celula de Artă două noi vernisaje: acumulare.colecție 3, expoziția-colecție de lucrări dăruite de prieteni artiști a co-fondatorului Celulei de Artă, Daniel Loagăr, la spațiul-vitrină din B-dul Carol nr. 53 și experimental I, expoziția de fotografie experimentală a artistului vizual Marius Adrian, la Pop Up Window de la Galeria Kulterra (str. Știrbey Vodă nr. 104 – 106).

12
/01
/24

Scrisoarea trimisă de către scriitorul Mircea Damian din închisoare, jurnalul intim al unei doamne de la curtea regală, un jurnal de front din cel de-al Doilea Război Mondial, catrenul dedicat de Lucian Blaga uneia dintre muzele sale și ultima scrisoare trimisă de Ion Antonescu către soție s-au numărat printre cele mai discutate obiecte de colecție licitate la finalul anului trecut.

11
/01
/24

Asociația SIGNIS România anunță prima ediție a Festivalului Internațional FILMIKON, care propune o selecție de filme premiate de-a lungul anilor de juriile ecumenice și interreligioase, în peste 30 de festivaluri de film din lume, dar și un dialog despre valorile creștine și umane pornind de la aceste producții. Începând cu anul 1974, Premiul Juriului Ecumenic este un premiu independent acordat filmelor de lungmetraj din competițiile unor festivaluri internaționale de film din lume, precum Cannes sau Berlin.