TVR se alătură campaniei umanitare „România salvează România”
https://www.ziarulmetropolis.ro/tvr-se-alatura-campaniei-umanitare-romania-salveaza-romania/

Campania lansată de Crucea Roşie Română vizează strângerea de fonduri pentru ajutorarea celor care luptă contra pandemiei declanşate de coronavirus, Iuliana Tudor, vedeta Televiziunii Române, fiind ambasadorul acestei campanii.

Un articol de Liliana Matei|24 martie 2020

Televiziunea Română a încheiat un parteneriat cu Crucea Roşie Română pentru a sustine campania națională „România salvează România“ de strângere de fonduri pentru ajutorarea celor care luptă împotriva pandemiei declanşate de virusul COVID 19.

Televiziunea Română continuă, astfel, îndelungata colaborare cu Crucea Roşie Română prin care susţine campaniile umanitare derulate de această organizație la nivel naţional sau internaţional.

„În aceste vremuri incerte, știm sigur un lucru: bunătatea și solidaritatea ne fac mai puternici. Pandemia COVID19 este o urgență de sănătate globală care afectează viața și programul zilnic al fiecărei persoane. Am credința că fiecare dintre noi poate ajuta la înfrângerea acestui virus. Este timpul să fim uniți, este timpul să ne implicăm. Salvarea vine de la noi. România salvează România!”, a declarat Iuliana Tudor, ambasador al Crucii Roșii Române.

Donațiile pot fi făcute prin sms la 8827 cu valoare de 2 euro/sms (valabil în toate rețelele de telefonie mobilă din țară, fără costuri suplimentare), online pe www.crucearosie.ro sau direct în contul campaniei RO59BRDE410SV24517324100 (Lei), deschis la BRD Agenția Piața Romana

Donațiile colectate vor fi utilizate pentru:

Dotarea unităților sanitare de pe întreg teritoriul României cu aparatură medicală și materiale de strictă necesitate în tratarea persoanelor infectate cu COVID-19

Ajutor cu materiale de protecție pentru personalul care asigură permanență  în cadrul instituțiilor din subordinea MAI, MAPN, MS.

Ajutor cu pachete alimentare și pachete igienice pentru persoanele vulnerabile aflate în izolare la domiciliu, în limita resurselor disponibile, și în strânsă legătură cu autoritățile locale.

Ajutor pentru centrele de carantină din țară, în limita resurselor disponibile, și în strânsă legătură cu autoritățile locale.

Încă de la începutul acestei perioade de criză, cele două instituţii, Televiziunea Română şi Crucea Roșie Română au desfăşurat activităţi specifice, în colaborare permanentă cu autoritățile, implicându-se în efortul colectiv de a proteja populaţia împotriva răspândirii infecţiilor cu coronavirus şi pentru a consolida eforturile făcute în lupta contra COVID-19.

Televiziunea Română îşi respectă misiunea sa publică prin adaptarea permanentă a programelor sale în concordanţă cu cerinţele prioritare ale acestei perioade. La fel, Crucea Roşie Română, conform mandatului său, a iniţiat şi derulează deja acţiuni de ajutorare în ceea ce priveşte achiziţia şi distribuţia de materiale de igienă, echipamente de protecţie, aparatură medicală, materiale de strictă necesitate sau alimente de bază.

Crucea Roșie Română şi Televiziunea Română îndeamnă populația să respecte indicațiile autorităților și să se informeze din surse sigure.

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".