Brandul orașului Iași câștigă medalia de aur la cea mai mare competiție de branding din Europa
https://www.ziarulmetropolis.ro/brandul-orasului-iasi-castiga-medalia-de-aur-la-cea-mai-mare-competitie-de-branding-din-europa/

Proiectul de branding al Iaşului, oraşul creatorilor, a câştigat medalia de aur în cadrul Transform Awards, cea mai mare competiţie de branding din Europa, la categoria Best Place or Nation Brand.

Un articol de Petre Ivan|24 martie 2023

Decernarea premiilor a avut loc la Londra, în cadrul galei care a reunit cele mai mari agenții de branding din lume, printre care Landor & Fitch, Interbrand, Pentagram, Interbrand, Lantern și Someone.

Juriul, format din specialiști în branding și marketing de la companii precum Twitter, Adidas, Nestlé sau Oxford University Press, au acordat premiul orașului Iași pentru versatilitatea identității vizuale care celebrează numele orașului într-un mod unic și creativ, permițând explorarea în diferite siluete și expresii spațiale. Identitatea arată schimbarea prin care trece orașul și viziunea orientată spre industriile creative.

Strategia și identitatea de brand au fost create de Namogo, studio ieșean cu peste 15 ani de experiență în branding și design, pentru municipalitatea ieșeană, prin colaborare cu Asociația Destination Iași.

„Nu cred ca poate fi o bucurie mai mare pentru noi decât cea de a pune toată munca și pasiunea în crearea unei viziuni pentru viitorul orașului pe care-l iubim”, spune Alexandru Munteanu, fondator și manager Namogo. „Suntem fericiți că juriul a recunoscut curajul și versatilitatea conceptului și că vocile celor care știu ce înseamnă un astfel de proiect s-au auzit mai tare. Sperăm ca tot mai multe dintre propunerile de implementare a acestui brand la nivel local pe care le-am făcut să fie, în sfârșit, executate. Realizarea acestei viziuni de oraș al creatorilor nu stă pe umerii unui singur om sau ai unei asociații, ci depinde de noi toți, pentru mulți ani de acum înainte.”

Identitatea de brand a orașului Iași poate fi consultată aici. Strategia de brand, împreună cu un ghid complet de utilizare a Identității vizuale, se găsesc și online.

14
/02
/24

Joi, 15 februarie, începând cu ora 14:00, Biblioteca Metropolitană București, prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism a Primăriei Municipiului Bucureşti, va organiza, la Sediul Central „Mihail Sadoveanu” din str. Tache Ionescu nr. 4 are loc o DEZBATERE EVENIMENT, dedicată Zilei Naționale a Lecturii.

14
/02
/24

În data de 2 martie la Timișoara (Filarmonica Banatul Timișoara – Sala Capitol), 14-16 martie la București (Centrul Naţional de Artă “Tinerimea Română”), 23-24 martie la Cluj-Napoca (Academia Națională de Muzică „Gheorghe Dima”) și pe 5 aprilie la Iași (Sala Eduard Caudella, Casa Alecu Balș), vor avea loc audiții pentru admiterea celor mai talentați tineri muzicieni în Orchestrele Naționale de Tineret ale României, la care sunt invitaţi atât actuali membri ai ansamblurilor, cât şi aspiranţii la acest statut, scopul acestor audiţii fiind reconfigurarea acestor orchestre.

14
/02
/24

Institutul Cultural Român și Centrul de Cercetare, Documentare și Promovare „Constantin Brâncuși” din Târgu Jiu organizează, în perioada 18 februarie – 3 martie 2024, expoziția „Masa tăcerii”, proiect ce aduce în fața publicului bucureștean lucrări ale artiștilor care au câștigat Premiul Național „Constantin Brâncuși”, oferit anual de Institutul Cultural Român.

12
/02
/24

La început de primăvară, Opera Națională București propune publicului spectacolul „Carmen” de Georges Bizet în dublă reprezentație, pe 1 și 3 martie, cu o distribuție de excepție: mezzosoprana Ruxandra Donose invitată în rolul titular, tenorul Ramón Vargas invitat în rolul Don José, baritonul Mihai Damian invitat în rolul Escamillo. În rolul Micaela va evolua soprana Operei Marta Sandu Ofrim. La pupitrul dirijoral se va afla maestrul Tiberiu Soare.

09
/02
/24

mind-moving, programul de terapie prin artă inițiat și organizat de Indie Box, în parteneriat cu NOPA - Societatea Norvegiană a Compozitorilor și Textierilor, Asociația Entuziart și Profeti ART SRL, ajunge la finalul perioadei de implementare și își încheie călătoria cu un eveniment special, dedicat publicului larg, cu intrare liberă, pe 21 februarie, de la 18:30, la Arcub - Hanul Gabroveni (str. Lipscani, nr. 84 - 90).