GALERIE FOTO Breaking news! A venit primăvara în Bucureşti!
https://www.ziarulmetropolis.ro/breaking-news-a-venit-primavara-in-bucuresti/

Dragoş Stoica, fotoreporterul Ziarului Metropolis, a încercat să surprindă asaltul primăverii pe străzile din Bucureşti.

Un articol de Dan Boicea|18 aprilie 2013

Dragoş Stoica, fotoreporterul Ziarului Metropolis, a încercat să surprindă asaltul primăverii pe străzile din Bucureşti.

Click pe video pentru a vedea fotografii realizate de Dragoş Stoica zilele acestea, dar şi alte imagini din portofoliul său.

O producţie Ziarul Metropolis.

Fotograf: Dragoş Stoica (Facebook)

Montaj: Costin Rusu (Facebook)

Coloană sonoră: San Cisco, Fred Astaire

24
/04
/15

Prima ediţie a Festivalului Internaţional al Lumii Spotlight a început, joi seară, în Bucureşti, locuitorii Capitalei fiind invitaţi să admire timp de trei zile diverse lucrări artistice, instalaţii, sisteme de iluminare arhitecturală şi videomapping-uri, prezentate pe Calea Victoriei, între Biblioteca Centrală Universitară şi Piaţa Naţiunilor Unite

22
/04
/15

În perioada 23-25 aprilie, Primăria Municipiului București și ARCUB le vor prezenta locuitorilor capitalei centrul orașului într-o lumină nouă. Prima ediție a Spotlight Festival le oferă bucureștenilor o experiență inedită prin transformarea uneia dintre cele mai circulate zone ale orașului într-un traseu spectaculos, în care lumina și tehnologia joacă rolurile principale.

21
/04
/15

Peste un milion de persoane şi-au făcut rezervări pentru a vedea giulgiul din Torino, una dintre cele mai cunoscute şi mai controversate relicve ale creştinătăţii, care a fost expus, duminică, pentru prima dată după o pauză de cinci ani.

08
/04
/15

Ca urmare a hotărârii UNESCO, anul 2015 a fost proclamat în mod oficial Anul Internațional al Luminii, scopul acestei acțiuni fiind acela de a se promova o mai bună înțelegere la nivel public și politic a rolului central al luminii în cadrul lumii moderne.

07
/04
/15

Două staţii din Iași au fost transformate în staţii interactive, în cadrul unui proiect outdoor multimedia de comunicare urbană, realizat de WINK, agenţia Namogo și managementul pub-ului britanic The Trumpets.