Campania vALLuntar este finalistă la Gala Industriei de Carte din România Bun de Tipar
https://www.ziarulmetropolis.ro/campania-valluntar-este-finalista-la-gala-industriei-de-carte-din-romania-bun-de-tipar/

Campania online vALLuntar se numără printre finalistele Galei Industriei de Carte din România Bun de Tipar, secţiunea „Cea mai bună campanie de Marketing/PR/CSR“.

Un articol de Andrada Văsii|22 aprilie 2013

Campania online vALLuntar „Mai multe cărţi, mai multe şanse“, ediţia I, iniţiată de Grupul Editorial ALL în februarie 2012, se numără printre finalistele Galei Industriei de Carte din România Bun de Tipar, secţiunea „Cea mai bună campanie de Marketing/PR/CSR“.

Campania online vALLuntar „Mai multe cărţi, mai multe şanse“ încurajează lectura şi voluntariatul. Grupul Editorial ALL a pus gratuit la dispoziţia bloggerilor cărţi la alegere de pe site-ul www.all.ro. Bloggerii au citit şi au scris recenzii la cărţile ALL pe blogul personal. Fiecare recenzie a valorat 15 minute de voluntariat.

În prima ediţie vALLuntar s-au implicat 150 de bloggeri, au fost citite 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două centre alese de bloggeri: Hospice şiPolicy Center for Roma and Minorities.

Campania vALLuntar „Mai multe cărţi, mai multe şanse“ a devenit o campanie cu tradiţie a Grupului Editorial ALL. În cadrul ediţiei a II-a, bloggerii au citit şi plantat copaci. 632 de copaci, puşi la dispoziţie de Romsilva, au fost plantaţi ca urmare a celor 522 de  recenzii şi 10.607 de comentarii publicate pe blogurile participanţilor la campanie, în perioada 24 februarie – 23 martie 2013.

Câștigătorii

Anunțarea câștigătorilor va avea loc  joi, 25 aprilie, în Aula Bibliotecii Naționale a României.

Grupul Editorial ALL (Editura ALL, ALL Educaţional, Editura ALLFA) este unul dintre principalii jucători pe piaţa de carte din România, având conform estimărilor oficialilor companiei o cotă de piaţă de 7,5%.

Foto credit: Editura All (Facebook)

22
/09
/20

Editura Arthur face primul pas în asumarea unei noi identități vizuale care debutează cu anunțarea noului logo și, plecând de la acesta, va continua cu transformarea tuturor colecțiilor și proiectelor Arthur.

06
/09
/20

Pe rafturile lor găsim mai mereu câte o tentație. Fizice sau online, librăriile ne tentează cu ceva tot timpul. Deși 2020 nu este un an ca oricare altul, criza sanitară provocând schimbări în viața noastră cotidiană, editurile din România tot au reușit să le ofere cititorilor cărți care merită toată atenția.

04
/09
/20

„Bărbatul cu haină roșie” de Julian Barnes, „Vânătăi ascunse: Ce nu știi despre violența domestică te poate ucide” de Rachel Louise Snyder și „Biblioteca de la miezul nopții” de Matt Haig, propuse de Editura Nemira, se numără printre cele mai așteptate apariții literare în această toamnă.

01
/09
/20

Pe lista de lecturi a lunii septembrie, am inclus „O librărie în Berlin” de Françoise Frenkel, „Îți voi da toate acestea” de Dolores Redondo, „Către frumusețe” de David Foenkinos, „Arsă cu acid” de Naziran și Célia Mercier și „Atlasul fericirii” de Helen Russell. Iată de ce!

12
/08
/20

15 fragmente din remarcabila biografie a filosofului german, semnată de scriitoarea anglo-norvegiană Sue Prideaux și apărută recent și în limba română, la Editura Polirom, în colecția Plural M: „SUNT DINAMITĂ! Viața lui Nietzsche” (traducere de Bogdan-Alexandru Stănescu).

07
/08
/20

În dimineața zilei de 2 martie 1998, Natascha Kampusch, o fetiță de zece ani, este urcată cu forța într-o furgonetă albă. Câteva ore mai târziu, zace înfășurată într-o pătură pe podeaua rece a unei pivnițe. În jur e beznă, iar aerul are un iz stătut. Povestea ei este disponibilă acum și în limba română, la Editura Humanitas, în traducerea Cristinei Cioabă.