Dan Puric va susţine Conferinţa „Teatrul viitorului”, sâmbătă, la Teatrul de pe Lipscani
https://www.ziarulmetropolis.ro/dan-puric-va-sustine-conferinta-teatrul-viitorului-sambata-la-teatrul-de-pe-lipscani/

Compania de Teatru Passe Partout îi invită pe bucureşteni pe 13 octombrie, la Teatrul de pe Lipscani, la conferinţa „Teatrul viitorului” susţinută de Dan Puric, urmată de spectacolul „Royal Fashion”. Potrivit unui comunicat al instituţiei transmis luni AGERPRES, „Royal Fashion” inspiră frumuseţe şi armonie şi este un motiv de meditaţie asupra destinului. Parabolă a monarhiei […]

Un articol de |8 octombrie 2012

Compania de Teatru Passe Partout îi invită pe bucureşteni pe 13 octombrie, la Teatrul de pe Lipscani, la conferinţa „Teatrul viitorului” susţinută de Dan Puric, urmată de spectacolul „Royal Fashion”.

Potrivit unui comunicat al instituţiei transmis luni AGERPRES, „Royal Fashion” inspiră frumuseţe şi armonie şi este un motiv de meditaţie asupra destinului.

Parabolă a monarhiei realizată cu mijloace originale, îmbinând teatrul nonverbal cu dansul clasic şi modern, ”Royal Fashion” instaurează un dialog trecut-prezent sub bagheta magică a lui Dan Puric.

Costumele poartă semnătura Doinei Levintza, scenografia este realizată de Corina Gramoşteanu cu un mesaj propriu, iar coregrafia este semnată de Lelia Marcu.

Din distribuţia spectacolului fac parte Ileana Olteanu, Violeta Huluba, Lelia Marcu, Adriana Nicolae, Mihaela Ailincăi, Nadejda Dimitriu, Ion Parea, Dragoş Huluba, Adrian Nour, Ştefan Ruxanda, Paul Cimpoieru, Silviu Oltean, Vadim Rusu, Petre Voicu, Petru Ciobanu, Silviu Man, Florin Roşu şi Toni Dumitrescu, cu participarea extraordinară a soliştilor Operei Naţionale Bucureşti – Cristina Dijmaru, Bogdan Canila şi Bianca Fota alături de ansamblul de balet compus din Bianca Ungureanu, Cosmina Dina, Andreea Soare, Cristina Babalâc, Iaela Cocoară.

 

sursa: Agerpres

07
/01
/14

Scriitoarea de origine braşoveană Rucsandra Pop prezintă în premieră la Braşov spectacolul “Oracol”, un one woman show cu Graţiela Bădescu despre femeia contemporană în relaţie cu iubirea şi identitatea proprie.

07
/01
/14

Duetul britanic Eurythmics, format din Annie Lennox şi Dave Stewart, se va reuni pe 27 ianuarie, la Los Angeles, pentru un recital dedicat împlinirii a 50 de ani de la apariţia formaţiei The Beatles în emisiunea "Ed Sullivan Show".

07
/01
/14

Asociaţia Culturală Control N organizează pe 30 ianuarie, 6 şi 14 februarie, un Masterclass Nae Caranfil. Reputatul cineast va dezbate în cadrul acestuia statutul şi rolul regizorului în realizarea unei pelicule.Asociaţia Culturală Control N organizează pe 30 ianuarie, 6 şi 14 februarie, un Masterclass Nae Caranfil. Reputatul cineast va dezbate în cadrul acestuia statutul şi rolul regizorului în realizarea unei pelicule.

06
/01
/14

Lungmetrajul "Inside Llewyn Davis", de Joel şi Ethan Coen, a fost marele câştigător la cea de-a 48-a gală anuală a premiilor decernate de National Society of Film Critics, obţinând patru trofee, inclusiv la categoria "cel mai bun film".

06
/01
/14

Teatrul Naţional „Radu Stanca” Sibiu prezintă vineri, 10 ianuarie, ora 19:00, „Breaking the Waves sau Viaţa binecuvântată a lui Bess”, în regia lui Radu Alexandru Nica. Piesa este o adaptare filmului „Breaking the Waves”, regizat de danezul Lars von Trier.

06
/01
/14

Lansarea pe marele ecran a primului film în realism magic făcut vreodată în România, “Ultimul Zburator” a fost devansată pentru data de 7 februarie 2014.

06
/01
/14

Care este legătura dintre Seinfeld şi o tumoare pe creier? Adrian Novac ne invită să descoperim răspunsul în romanul său de debut, „Eu, Seinfeld şi tumoarea”, inspirat din propria sa întâlnire cu „apocalipsa medicală”.

06
/01
/14

Două loturi, Revizorul, Ivanov, La grande magia, Sex on the bici, Piei, Drace!, Interpretul, O scrisoare pierdută, 7 dintr-o lovitură și Apolodor sunt doar câteva dintre spectacolele care pot fi văzute în această săptămână pe scenele Capitalei. Mai multe detalii în programul teatrelor bucurestene.

05
/01
/14

CRONICĂ DE FILM „Lupul de pe Wall Street“ este extravagant şi, pe alocuri, excesiv. Martin Scorsese oferă un divertisment cinematografic de mare clasă, dar pare indecis între a satiriza cinismul lumii financiare şi a glorifica opulenţa reprezentanţilor acesteia.