Horațiu Mălăele și Ion Caramitru, în „Dineu cu proști”
https://www.ziarulmetropolis.ro/horatiu-malaele-si-ion-caramitru-in-dineu-cu-prosti/

„Dineu cu proşti”, unul dintre cele mai savuroase spectacole din repertoriul teatral contemporan, cu Horaţiu Mălăele şi Ion Caramitru, va reveni cu două reprezentaţii, pe 29 şi 30 iunie, la Teatrul Tineretului din Bucureşti (Palatul Naţional al Copiilor).

Un articol de Liliana Matei|12 iunie 2015

„Dineu cu proşti” va încheia actuala stagiune de la Teatrul Tineretului şi, datorită interesului crescut al publicului, această comedie care îi are în prim plan pe Horaţiu Mălăele şi Ion Caramitru, va fi jucată în două seri consecutive, pe 29 şi 30 iunie, anunță Mediafax.

Spectacolul „Dineu cu proşti” se remarcă atât prin distribuţie, cât şi prin subiectul veşnic actual şi personajele ce îşi găsesc corespondenţă în orice structură socială. Ceea ce creează deliciul acestei piese este confruntarea între cinismul celor care cred că reprezintă miezul societăţii şi oamenii simpli, retraşi, inteligenţi, dar timizi, care se trezesc puşi în faţa unor situaţii limită.

Chiar sub bagheta regizorală a lui Ion Caramitru, un personaj pe care îl caracterizează autosuficienţa primeşte replica de la un erou de o naivitate copleşitoare, spre deliciul publicului.

Distribuţia spectacolului este întregită de Medeea Marinescu, Alexandru Bindea, Costina Ciuculică, Teodora Mareş, Dorin Andone, Tomi Cristin şi Alexandru Georgescu.

INFO

Biletele pentru cele două reprezentaţii ale spectacolului au fost puse deja în vânzare la casa de bilete Startickets de la Palatul Copiilor şi online, pe www.startickets.ro şi www. bilete.ro.

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.