Marius Florea Vizante are VIZIuni la Teatrul de Comedie
https://www.ziarulmetropolis.ro/marius-florea-vizante-are-viziuni-la-teatrul-de-comedie/

Teatrul de Comedie prezintă vineri, 29 noiembrie, ora 19.30, la Sala Studio, premiera oficială a producţiei VIZIuni-oameni-show, un spectacol de Marius Florea Vizante.

Un articol de Liliana Matei|21 noiembrie 2019

Scenografia și conceptul grafic sunt semnate de Daniel Rădulescu, compozițiași ilustrația muzicală de Simona Strungaru, iar costumele de Marius Florea Vizante.

Distribuția: Marius Florea Vizante, Simona Strungaru, Gabriel Vatavu.

Cu mulți ani în urmă am devenit fan al marelui umorist francez Alphonse Allais. Povestirea care mi-a rămas înfiptă în minte se cheamă „Dumnezeu” – e cea care mi-a populat imaginația ani buni după și încă mă mai bântuie. Mai rău chiar, a dat naștere altora. Un soi de prieteni imaginari, un fel de obsesii semi-comice, niște… viziuni, ce să mai lungesc vorba. Acum, viziunile astea au crescut mari și se exprimă singure.

Norocul meu este că o fac într-un mediu cât de cât controlat! De fapt, nici nu știu dacă să felicit sau să căinez inițiativa Teatrului de a le lăsa libere prin Sala Studio. Ce știu cu certitudine e că, acum, viziunile astea ale mele sunt libere să-i bântuie și pe alții… pe inconștienții care cumpără bilet. E un fel de terapie prin teatru, o mică exorcizare comico-tristă, o joacă pe care eu o chem „oameni show”.

Cum spune un personaj de al meu: „Viața e o sumă de decese, chestia e… cum le mori! Vă chem să râdem împreună, să-mi fie și mie mai ușor! – Marius Florea Vizante.

Asistent regie: Șerban Georgevici
C
onsultație tehnică audio/video: Mihai Bogaciu

Foto: Simion Buia

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.