Micul Prinț în lectura Oanei Pellea
https://www.ziarulmetropolis.ro/micul-print-in-lectura-oanei-pellea/

Seară specială la librăria Humans (Cişmigiu), joi, 15 decembrie, de la ora 19.00, prilejuită de lansarea unui… “audiobook picat din stele, cadou pentru sărbători pline de descoperiri şi lumi posibile: Micul Prinţ de Antoine de Saint-Exupéry, în lectura Oanei Pellea”. La întâlnirea organizată de Humanitas sunt aşteptaţi Oana Pellea, Dan C. Mihăilescu, Lidia Bodea şi Marieva Ionescu.

Un articol de |13 decembrie 2016

Micul Prinț, citit de Oana Pellea, este una dintre acele combinații perfecte.

O voce vibrantă, sensibilă, intrând cu totul, cu căldură și simpatie, în jocul poveștii create de Antoine de Saint-Exupéry.

Povestea poate surprinde pe oricine, chiar pe cineva căzut cu un avion în mijlocul deșertului, chiar și pe locuitorii altor planete, pe toți copiii sau pe adulții care știu și acum la ce folosește imaginația.

De câte ori mă uit la cer îl aud râzând pe Micul Prinț și știu că oaia nu a mâncat floarea. (Oana Pellea)

Foto: Micul Prinț, Oanei Pellea – humanitas.ro

31
/10
/23

Montări jucate des cu casa închisă, cunoscuți dramaturgi români contemporani și internaționali, proiecte câștigătoare ale programului StarT. Alchimia suferinței, larghețea sufletului uman, frumusețile și grozăviile lumii noastre, povești cu ecouri largi pentru tineri și adulți – din 3 noiembrie.

30
/10
/23

Tech Rider's Dilemma, un proiect de cercetare care investighează necesitatea unor noi abordări în producția, expunerea, arhivarea și conservarea lucrărilor new media (și nu numai), prezintă din 1 noiembrie în cadrul Rezidența9 (Str. Ion Luca Caragiale 32), de la ora 19:00, o expoziție new media care ilustrează și aduce în discuție fragilitatea lucrărilor bazate pe tehnologie și nevoia unor metodologii de planificare, arhivare și conservare în acest domeniu.

30
/10
/23

Grupul de rock alternativ Heartbreak Cinema a lansat o piesă cu un mesaj puternic, care nu poate trece pe lângă urechile ascultătorilor. Punk-ul nu a fost creat pentru a fi confortabil, iar „Fuckaholic” demonstrează rădăcinile genului, prin expunerea experiențelor negative ale Mariei Teodora și a colaboratoarei Iris Danciu