Mihai Malaimare, Doctor Honoris Causa
https://www.ziarulmetropolis.ro/mihai-malaimare-doctor-honoris-causa/

Actorul, regizorul şi profesorul Mihai Mălaimare a primit din partea Academiei de Teatru şi Arte Plastice din Chişinău titlul onorific de Doctor Honoris Causa în cadrul Festivalului Class Fest.

Un articol de Petre Ivan|30 aprilie 2014

Mihai Malaimare a coordonat la Chișinău atelierul „De la masca neutră la masca larvară: primii paşi în constituirea unui personaj” şi lucrările conferinţei ştiinţifice „Actorul şi masca în teatrul contemporan”

„Vreau să mulţumesc pentru aprecierile făcute şi sunt onorat pentru înaltul titlu acordat de această instituţie de prestigiu! Și vreau să mulțumesc în mod deosebit minunatei mele familii cea care m-a motivat, m-a schimbat, m-a determinat să îmi găsesc drumul și să am curajul să merg pe el – Anca, soția mea și Catinca, Mihai, Nică și Ștefan, copiii meMihai Malaimarei care m-au întrecut și continuă să o facă, spre marea mea satisfacție!”, a declarat Mihai Mălaimare, Directorul Teatrului Masca.

Teatrul Masca iși va deschide stagiunea estivală joi, 1 mai cu spectacolul Fior d’amor în Bucuresci. 

În perioada 1-3 mai, începând cu ora 19.00, bucureștenii care vor vizita Herăstrăul vor avea parte de o întâlnire inedită cu statuile vivante din spectacolele Teatrului Masca.

Spectacolele din stagiunea estivală fac parte dintr-un proiect socio-cultural prin care se încearcă facilitarea accesului publicului la actul cultural, teatrul Masca fiind promotorul conceptului de teatru în aer liber din România.

Foto cu Mihai Malaimare şi Fior d’amor în Bucuresci – Teatrul Masca

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.