Ofelia Popii, în premieră în spectacolul „Lecţia”
https://www.ziarulmetropolis.ro/ofelia-popii-in-premiera-in-spectacolul-lectia/

Spectacolul „Lecţia” de miercuri, 11 martie, ora 19:00 vine cu o surpriză: Ofelia Popii joacă în premieră rolul Elevei pe scena Teatrului Naţional „Radu Stanca“ Sibiu. „Lecţia” va fi predată de Constantin Chiriac, care interpretează rolul Profesorului.

Un articol de Petre Ivan|11 martie 2015

Ofelia Popii, în premieră în „Lecţia” / Regizorul Mihai Măniuţiu montează „Lecţia” lui Eugène Ionesco, un spectacol ce vorbeşte despre manipulare, seducţie, orori, robotizare, dar şi despre progres şi evoluţia civilizaţiei.

Pentru mine Lecția este o capodoperă absolută, cea mai frumoasă, cea mai bogată, cea mai cumplită piesă despre dictatură, despre posibilitatea distrugerii de către o putere, indiferent ce ar reprezenta ea, fie că e una socială, politică sau familială. – Mihai Măniuţiu.

LECŢIA de Eugène IONESCO / INFO

miercuri, 11 martie 2015, de la ora 19:00

la sala Teatrului Naţional Radu Stanca SibiuOfelia Popii

REGIA: Mihai Măniuţiu;

TRADUCEREA: Vlad Russo și Vlad Zografi;

DRAMATURGIA: Anca Măniuțiu;

DECOR: Adrian Damian;

COSTUME: Irina Moscu;

COREGRAFIA: Andrea Gavriliu;

MUZICA: Şerban Ursachi;

ASISTENȚĂ REGIE: Tudor Lucanu;

DISTRIBUŢIA: Constantin Chiriac, Ofelia Popii, Mariana Mihu, Veronica Arizancu, Emöke Boldizsár, Ioana Cosma, Serenela Mureșan, Veronica Popescu, Maria Soilică, Cristina Stoleriu, Alexandra Șerban, Codruța Vasiu

durata aproximativă: 1h20min

preţ bilete: 20 lei; 15 lei

Foto: Lecţia, Ofelia Popii – Sebastian Marcovici

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.