Premii pentru actorii TNB
https://www.ziarulmetropolis.ro/premii-pentru-actorii-tnb-2/

Actorii Teatrului Naṭional din Bucureşti au fost recompensaṭi cu alte premii. Dupã succesul din această toamnă la Festivalul Naţional de Comedie de la Galaţi, artiştii Teatrului Naţional au reuşit sã câştige alte importante distincţii la Festivalurile de teatru din ţară.   Tania Popa a câştigat distincṭia pentru Cea mai bună actriţă din spectacolul Fata din curcubeu, (regie şi text […]

Un articol de Andrada Văsii|28 noiembrie 2012

Actorii Teatrului Naṭional din Bucureşti au fost recompensaṭi cu alte premii. Dupã succesul din această toamnă la Festivalul Național de Comedie de la Galați, artiştii Teatrului Național au reuşit sã câştige alte importante distincții la Festivalurile de teatru din țară.

 

Tania Popa a câștigat distincṭia pentru Cea mai bună actriță din spectacolul Fata din curcubeu, (regie și text semnate de cãtre Lia Bugnar) la Festivalul Internațional al teatrului de Studio din Pitești.

 

Mihai Călin a primit premiul de Cel mai bun actor pentru rolul German  în cadrul spectacolului Băiatul din ultima bancă ( de Juan Mayorga); regia a fost semnatã de cãtre Cristian Theodor Popescu, iar distincṭia vine de la Festivalul de Dramaturgie Contemporană din Brașov.

 

Marius Bodochi a obținut premiul pentru Cel mai bun actor la Festival Internațional al Teatrului de Studio, iar Dan Tudor a cṭştigat Premiul “Goange Marinescu” pentru regie pentru spectacolul Taxi Blues semnat de cãtre Ana Maria Bamberger ; spectacolul este un proiect al Teatrului George Ciprian, Buzău

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.