PREMIILE CONCURSULUI DE COMEDIE ROMÂNEASCĂ – EDIȚIA A XIV-a, 2019
https://www.ziarulmetropolis.ro/premiile-concursului-de-comedie-romaneasca-editia-a-xiv-a-2019/

Teatrul de Comedie anunţă câştigătorii Concursului de Comedie Românească, ediţia a XIV-a. Juriul, format din Adrian Lustig (preşedintele juriului, dramaturg), Lucia Verona (dramaturg), Ioan Cristescu (critic literar), a stabilit următoarele premii:

Un articol de Petre Ivan|28 mai 2019

PREMIILE CONCURSULUI DE COMEDIE ROMÂNEASCĂ – EDIȚIA A XIV-a, 2019

Premiul I NU SE ACORDĂ
Premiul al II-lea CĂTĂLINA FLORINA FLORESCU – „Am aflat… acum”
Premiul al III-lea HORIA GÂRBEA – „Ultima iubire a lui Cezar”
Mențiunea I DINU MIHAI – „Invitație la D.N.A.”
Mențiune II MIHAI GĂLĂȚAN – „Omu´ care-a dezbrăcat-o pă Doinița
Prioteasa”

***
Concursul de Comedie Românească este un proiect inițiat de Teatrul de Comedie în anul 2006, ajuns acum la cea de-a XIV-a ediție, care își propune să identifice și să premieze cele mai bune texte comice contemporane, scrise de autori români.

Premisa concursului este descoperirea de texte inedite care să asigure baza unor montări, încurajând şi stimulând noi generaţii de dramaturgi.

Eveniment organizat de Primăria Municipiului București prin Teatrul de Comedie.

Foto: PREMIILE CONCURSULUI DE COMEDIE ROMÂNEASCĂ – EDIȚIA A XIV-a, 2019 – facebook

30
/10
/23

Tech Rider's Dilemma, un proiect de cercetare care investighează necesitatea unor noi abordări în producția, expunerea, arhivarea și conservarea lucrărilor new media (și nu numai), prezintă din 1 noiembrie în cadrul Rezidența9 (Str. Ion Luca Caragiale 32), de la ora 19:00, o expoziție new media care ilustrează și aduce în discuție fragilitatea lucrărilor bazate pe tehnologie și nevoia unor metodologii de planificare, arhivare și conservare în acest domeniu.

30
/10
/23

Grupul de rock alternativ Heartbreak Cinema a lansat o piesă cu un mesaj puternic, care nu poate trece pe lângă urechile ascultătorilor. Punk-ul nu a fost creat pentru a fi confortabil, iar „Fuckaholic” demonstrează rădăcinile genului, prin expunerea experiențelor negative ale Mariei Teodora și a colaboratoarei Iris Danciu