Programul teatrelor bucurestene, 30 decembrie – 5 ianuarie
https://www.ziarulmetropolis.ro/programul-teatrelor-bucurestene-30-decembrie-5-ianuarie/

Scaunele, Un Tango Mas, Blifat, Idolul şi Ion Anapoda, Bârfe, zvonuri şi minciuni şi Mica sirenă sunt doar câteva dintre spectacolele care se joacă în următoarele zile în Capitală. Iată mai jos programul teatrelor bucurestene, 30 decembrie – 5 ianuarie.

Un articol de Petre Ivan|30 decembrie 2013

Scaunele, Un Tango Mas, Blifat, Idolul şi Ion Anapoda, Bârfe, zvonuri şi minciuni şi Mica sirenă sunt doar câteva dintre spectacolele care se joacă în următoarele zile în Capitală. Iată mai jos programul teatrelor bucurestene, 30 decembrie – 5 ianuarie.

Teatrul Naţional Bucureşti: Sala Studio: vineri, 3 ianuarie, ora 19:30 – „Idolul şi Ion Anapoda”, de regia Ion Cojar;

sâmbătă, 4 ianuarie, ora 19:30 – „Bârfe, zvonuri şi minciuni”, regia Ion Caramitru; duminică, 4 ianuarie, ora 19:30 – „Bârfe, zvonuri şi minciuni”, regia Ion Caramitru;

Sala Pictura: vineri, 3 ianuarie, ora 20:00 – „Omul care a văzut moartea”, regia Dan Tudor;

sâmbătă, 4 ianuarie, ora 19:30 – „Micul infern”, regia Mircea Cornişteanu;

duminică, 5 ianuarie, ora 19:30 – „Micul infern”, regia Mircea Cornişteanu;

Sala Atelier: vineri, 3 ianuarie, ora 20:00 – “Nebun din dragoste” de Sam Shepard, regia Claudiu Goga;

Sala Mică: vineri, 3 ianuarie, ora 20:00 – „Încă-i bine!”, regia Rodica Popescu Bitănescu.

Teatrul Odeon: Sala Studio: sâmbătă, 4 ianuarie, ora 19:30 – „Blifat” de Gabriel Pintilei, regia Alexandru Mihail;

Programul teatrelor bucureştene

„Blifat”, unul dintre numeroasele spectacole din Programul teatrelor bucurestene, in perioada 30 decembrie – 5 ianuarie

Sala Majestic: duminică, 5 ianuarie, ora 19:00 – „Un Tango Mas”, direcţia de scenă Alexandru Dabija.

Godot Cafe Teatru: sâmbătă, 4 ianuarie, ora 20:00 – „Freak Show” de Florin Piersic Jr.;

duminică, 5 ianuarie, ora 20:00 – „Ieri, azi, mâine şi oricând”, regia şi scenografia Conrad Mericoffer.

Teatrul În Culise: luni, 30 decembrie, ora 20:00 – „Conversaţii cu Mafia”, regia Cristian Bajora;

marţi, 31 decembrie, ora 20:00 – „Revelion ca altădată”, regia Cristian Bajora.

Casa de Cultură a Studenţilor: miercuri, 1 ianuarie, ora 19:00 – „Scaunele” de Eugene Ionesco, regia Mihai Vladimir Anton (Mişa).

Teatrul Ţăndărică: sâmbătă, 4 ianuarie, ora 11:00 – „Albă ca Zăpada”, regia Cristian Pepino – notează Mediafax.

duminică, 5 ianuarie, ora 11:00 – „Mica sirenă”, regia Gabriel Apostol.

Teatrul „Ion Creangă”: Sala Rapsodia: duminică, 5 ianuarie, ora 11:00 – „Sămânţa vrăjită”, regia Mihai Manolescu.

Foto cu Programul teatrelor bucurestene: Idolul şi Ion Anapoda şi Blifat –  TNB şi Teatrul Odeon.

07
/02
/24

Band-ul internațional TIME IN OUR HANDS TRIO va prezenta sâmbătă, în premieră în România, noul său program cu compozițiile celor trei membri, într-un concert marcat de improvizație conceptuală, de la jazz la baroc european și, interesant, muzică tradițională românească.

07
/02
/24

Eyedrops și Pinholes, trupe de rock alternativ, pleacă într-un turneu ce cuprinde nouă orașe prin țară dar și în Republica Moldova, începând cu data de 8 februarie, din Timișoara, urmând să transforme într-o petrecere, pe rând, alte opt puncte geografice importante.

07
/02
/24

Editura Humanitas vă invită marți, 13 februarie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (bd. Regina Elisabeta nr. 38), la o întâlnire cu istoricul Marc David Baer, profesor la London School of Economics and Political Science, istoricul Marian Coman și scriitoarea Sabina Fati despre volumul Otomanii: Hani, cezari și califi, o fascinantă nouă abordare a istoriei Imperiului Otoman.

05
/02
/24

La Centrul Național al Dansului București (CNDB), anul începe cu o rezidență și cu o serie de spectacole prezentate în cadrul stagiunii. 2024 este an aniversar la CNDB. Instituția împlinește 20 de ani și își propune să celebreze prin evenimente speciale cele două decenii de promovare a creației coregrafice.

05
/02
/24

„Din autobiografie îmi extrag eu forța, prin autobiografie simt că pot să-i fac pe oameni să se confrunte cu acele lucruri pe care nu vor să le vadă. Când vine vorba de scrierea autobiografică, oamenii nu mai pot spune: E doar un personaj, asta nu poate fi adevărat”.