Programul teatrelor bucureştene în perioada 12 – 18 noiembrie
https://www.ziarulmetropolis.ro/programul-teatrelor-bucurestene-in-perioada-12-18-noiembrie/

    Programul teatrelor bucureştene în perioada 12 – 18 noiembrie Teatrul Naţional Bucureşti: Palatul Copiilor joi, 15 noiembrie, ora 19.00 – „Egoistul” de Jean Anouilh, regia Radu Beligan. Sala Mare: duminică, 18 noiembrie, ora 20.00 – „Molto, gran’ impressione”, de Romulus Vulpescu, regia Dan Tudor.   Teatrul Odeon Sala Studio luni, 12 noiembrie, ora […]

Un articol de Andrada Văsii|12 noiembrie 2012

 

 

Programul teatrelor bucureştene în perioada 12 – 18 noiembrie


Teatrul Naţional Bucureşti:


Palatul Copiilor

joi, 15 noiembrie, ora 19.00 – „Egoistul” de Jean Anouilh, regia Radu Beligan.


Sala Mare:
duminică, 18 noiembrie, ora 20.00 – „Molto, gran’ impressione”, de Romulus Vulpescu, regia Dan Tudor.

 


Teatrul Odeon


Sala Studio

luni, 12 noiembrie, ora 19.00 – „I am America”, pe versuri de Allen Ginsberg, regia Mario Biagini;

marţi, 13 noiembrie, ora 19.00 – „I am America”, pe versuri de Allen Ginsberg, regia Mario Biagini;

joi, 15 noiembrie, ora 19.30 – Atelier deschis – Lectura „Preţul corect”, autor şi regizor Andreea Vălean;

vineri, 16 noiembrie, ora 19.30 – „Blifat”, de Gabriel Pintilei, regia Alexandru Mihail;

sâmbătă, 17 noiembrie, ora 19.30 – „Nefericiţii”, de Fust Milan, regia Kovacs Zsuzsanna;

duminică, 18 noiembrie, ora 19.30 – „Grădinile groazei”, de Daniel Call, traducerea Victor Scorădeţ, spectacol de Mariana Cămărăşan şi Alexandra Penciuc.


Sala Majestic:

miercuri, 14 noiembrie, ora 19.00 – „Văduva veselă” şi „Dragoste de Ţigan”, concert de operetă după muzica lui Franz Lehar;


joi, 15 noiembrie, ora 18.00 – „The Tiger Lillies” vocal, acordeon, ukulele, pian Martyn Jacques, tobe, percuţie, jucării, Adrian Huge, vocal contrabas, fierăstrău Adrian Stout;


joi, 15 noiembrie, ora 21.00 – Proiecţie de film şi muzică life („Cabinetul doctorului Caligari”, regia Robert Wiene);


vineri, 16 noiembrie, ora 19.00 – „Gaiţele” de Alexandru Kiriţescu, regia Alexandru Dabija;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 19.00 – „CFR – Cometa, copilul şi căţelul” după I.L. Caragiale, regia Alexandru Dabija;


duminică, 18 noiembrie, ora 19.00 – „Natura moartă cu nepot obez”, de Ion Sapdaru, regia Eugen Făt.

 


Teatrul Bulandra


Sala Liviu Ciulei:

miercuri, 14 noiembrie, ora 20.00 – „Arlechino moare?”, de Nikolai Evreinov, un atelier condus de Antoaneta Cojocaru;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 19.00 – „Obiceiuri necurate”, de Tom Smith, regia Mihai Constantin;


duminică, 18 noiembrie, ora 19.00 – „Obiceiuri necurate”, de Tom Smith, regia Mihai Constantin.


Sala Toma Caragiu:

vineri, 16 noiembrie, ora 19.00 – „Oscar şi Tanti Roz”, de Eric-Emmanuel Schmitt, regia Chris Simion;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 19.00 – „Oscar şi Tanti Roz”, de Eric-Emmanuel Schmitt, regia Chris Simion;


duminică, 18 noiembrie, ora 19.00 – „Oscar şi Tanti Roz”, de Eric-Emmanuel Schmitt, regia Chris Simion.

 


Teatrul Foarte Mic:


joi, 15 noiembrie, ora 19.00 – „Mă tot duc”, adaptare liberă după William Shakespeare, de Marc Dore;


vineri, 16 noiembrie, ora 19.00 – „O viaţă în teatru”, de David Mamet, traducerea şi adaptarea Ovidiu Niculescu, regia Ovidiu Niculescu;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 19.00 – „Interpretul”, de Tristan Bernard, traducerea Radu Beligan, regia Radu Gheorghe;


duminică, 18 noiembrie, ora 19.00 – „Somnoroasa aventură”, de Teodor Mazilu, regia şi scenografia Vlad Stănescu.

 


Teatrul Masca:


joi, 15 noiembrie, ora 19.00 – „Slugă la doi stăpâni”, o comedie de Carlo Goldoni, regia Mihai Mălaimare,


vineri, 16 noiembrie, ora 19.00 – „Acul cumetrei Gurton”, traducerea Leon Levitchi, regia Mihai Mălaimare;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 19.00 – „Comedia erorilor”, William Shakespeare, regia Mihai Mălaimare;


duminică, 18 noiembrie, ora 19.00 – „Când dragostea poartă pâslari”, regia şi scenariul Michele Modesto Casarin.

 


Teatrul Ion Creangă:


marţi, 13 noiembrie, ora 10.00 – „Războiul bucatelor”, de Ioan Gârmacea, după Petre Ispirescu, regia Mihai Manolescu;


14 noiembrie, ora 10.00 – „De-aş fi Scufiţa Roşie”, de Ioan Gârmacea, după Charles Perrault, regia Sorana Coroamă Stanca;


joi, 15 noiembrie, ora 10.00 – „Noddy”, adaptare de David Wood, după Enid Blyton, regia Allila Vizauer;


vineri, 16 noiembrie, ora 10.00 – „Noddy”, adaptare de David Wood, după Enid Blyton, regia Allila Vizauer;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 11.00 – „Mofturi”, dramatizare de Ioan Gârmacea, după I.L. Caragiale, regia Chris Simion;


duminică, 18 noiembrie, ora 11.00 – „Pinocchio”, dramatizare de Cornel Todea, după Carlo Collodi, regia Cornel Todea.

 


Teatrul Ţăndărică


Sala Lahovari

luni, 12 noiembrie, ora 10.00 – „Frumoasa şi Bestia”, textul şi regia Cristian Pepino;


marţi, 13 noiembrie, ora 10.00 – „Rapunzel”, textul şi regia Gavriil Pinte;


miercuri, 14 noiembrie, ora 10.00 – „Dănilă Prepeleac”, adaptare după Ion Creangă, regia Ioan Brancu;


joi, 15 noiembrie, ora 10.00 – „Lampa lui Alladin”, după o poveste din „1001 nopţi”, regia şi scenariul Cristian Pepino;


vineri, 16 noiembrie, ora 10.00 – „Pinocchio”, după Carlo Collodi, scenariu şi regia Cristian Pepino;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 10.00 – „Frumoasa şi Bestia”, textul şi regia Cristian Pepino;


sâmbătă, 17 noiembrie, ora 20.00 – „Frumoasa şi Bestia”, textul şi regia Cristian Pepino;


duminică, 18 noiembrie, ora 10.00 – „Motanul încălţat”, adaptare de Cristian Pepino, după Charles Perrault, regia Cristian Pepino;


duminică, 18 noiembrie, ora 12.00 – „Motanul încălţat”, adaptare de Cristian Pepino, după Charles Perrault, regia Cristian Pepino.

 

Sursa: Mediafax

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.