”Somnoroasa aventurã” la Teatrul Mic
https://www.ziarulmetropolis.ro/somnoroasa-aventura-la-teatrul-mic/

Vineri, 9 noiembrie, iubitorii de teatru şi frumos vor putea lua parte la piesa Somnoroasa aventurã (Aventurile unui bãrbat extrem de serios) de Teodor Mazilu. Aceasta se va juca pe scena Teatrului Mic şi îi va avea în distribuṭie pe Cristian Iacob (Domnul Gherman), Oana Albu (Mãtuşa Cleo), Gabriela Iacob (Gabriela), Avram Birãu (Ogaru) şi […]

Un articol de Andrada Văsii|8 noiembrie 2012

Vineri, 9 noiembrie, iubitorii de teatru şi frumos vor putea lua parte la piesa Somnoroasa aventurã (Aventurile unui bãrbat extrem de serios) de Teodor Mazilu. Aceasta se va juca pe scena Teatrului Mic şi îi va avea în distribuṭie pe Cristian Iacob (Domnul Gherman), Oana Albu (Mãtuşa Cleo), Gabriela Iacob (Gabriela), Avram Birãu (Ogaru) şi Radu Zetu (Manole).

 

Vorbinde despre piesele sale, în 1972 Teodor Mazilu afirma urmãtoarele : ,, Personajele mele, având un fel de ridicolă conştiinţă de sine, simt nevoia să se autoironizeze şi, ori de câte ori se iveşte ocazia, prin natura ei, prostia este şi violentă. Dar nuanţând-o, trebuie să-i recunoaştem prostiei şi o anumită complexitate. Prostia nu e numai obtuză. Ea are o extraordinară putere de a mima orice: poate mima inteligenţa, prostia se poate indigna faţă de de mediocritate, prostia poate mima chiar sila faţă de prostie. ‘’.

 

Cu toate acestea, spectatorii vor vedea o piesã regizatã de cãtre Vlad Stãnescu, cel care şi-a impus viziunea asupra întregului act teatral. Spectatorii vor fi cu siguranṭã încântaṭi de ceea ce vor vedea.

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.