Teatru in ghetute – o campanie a Teatrului Ion Creangă
https://www.ziarulmetropolis.ro/teatru-in-ghetute-o-campanie-a-teatrului-ion-creanga/

Anul acesta, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Teatrul Ion Creangă lansează campania „Teatru în ghetuţe” – o invitaţie adresată tuturor copiilor, părinţilor şi bunicilor care vor să se alăture echipei de ucenici şi spiriduşi a Moşului şi să îl ajute pe acesta să împartă cadouri şi bucurii.

Un articol de Petre Ivan|1 decembrie 2014

Teatru in ghetute / Astfel, în perioada 4-6 decembrie a.c., sunteți așteptați pe Esplanada Teatrului Ion Creangă, în Piața Amzei, nr. 13, cu pantofiori, ghetuțe sau cizmulițe care au rămas mici, pentru a le oferi unor copii care au mare nevoie de ele.

Donațiile vor fi strânse pe întreaga durată a campaniei, între orele 10:00 – 20:00, și însemnate pe lista Moșului, pentru a fi dăruite în preajma Crăciunului unor copii și tineri din comunități defavorizate.

Toți spiridușii care vor dărui ghetuțe vor fi răsplătiți pentru ajutorul lor cu o medalie din partea Teatrului Ion Creangă, precum și cu multe cadouri, pregătite cu grijă de Moș Nicolae.

Campania „Teatru în ghetuțe” se desfășoară în perioada 4-6 decembrie, cu sprijinul Egmont România, GM Grup Distribution și Zozole, și marchează începutul unui program special de sărbători la Teatrul Ion Creangă.

Luna decembrie stă, așadar, sub semnul cadourilor și surprizelor, care vor include o nouă producție adresată micuților cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani, mai multe reprezentații programate în weekend, dar și un eveniment cu totul special – întâlnirea cu un … adevărat personaj de poveste – Moș Crăciun.

Foto: Teatru în ghetuţe – teatrulioncreanga.ro

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.