Uşi Deschise 2016 la UNATC
https://www.ziarulmetropolis.ro/usi-deschise-2016-la-unatc/

Între 18 şi 22 aprilie, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică „I.L. Caragiale” găzduieşte cea de-a XX-a ediţie a Uşilor Deschise şi ii invită oe iubitorii teatrului să descopere culisele celei mai importante universităţi de artele spectacolului din România.

Un articol de Petre Ivan|14 aprilie 2016

Cei interesaţi să urmeze o carieră în domeniul artistic sau curioşi să descopere ce se află dincolo de emoţia care se poate naşte doar într-o sală de teatru vor avea ocazia să participe la ateliere de actorie, coregrafie, exerciţii de regie, workshop-uri de vorbire şi expresivitate corporală, demonstraţii de tehnică în mânuirea marionetei, expoziţii de scenografie, cursuri interactive de scrimă şi lupte scenice, întâlniri-dialog de teatrologie, management cultural şi jurnalism teatral.

Uşi deschise le oferă participanţilor şansa de a fi studenţi la teatru pentru o zi!

În fiecare după-amiază, spectacole precum „Conu’ Leonida” de I.L. Caragiale, „Trei (3) farse cu Pantalone”, „Titlul neterminat” după A.P. Cehov sau „Amazoanele”, producţii UNATC 2016, ne vor dezvălui un nou univers fascinant.

Deschiderea oficială va avea loc luni, 18 aprilie, de la ora 09:30, la Sala „Ileana Berlogea” UNATC „I.L. Caragiale”, str. Matei Voievod nr. 75-77.

Programul complet al evenimentului este disponibil pe site-ul oficial al Universităţii sau pe pagina de Facebook a evenimentului.

Parteneri principali: ArCuB – Centrul de proiecte culturale al Municipiului Bucureşti, Primăria Municipiului Bucureşti.

Foto:  Uşi Deschise 2016 la UNATC – unatc.ro

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.