Alexandru Nagy prezintă primul eveniment dedicat teatrului absurd
https://www.ziarulmetropolis.ro/alexandru-nagy-prezinta-primul-eveniment-dedicat-teatrului-absurd/

La doar 23 de ani, regizorul Alexandru Nagy, fondatorul Teatrului Independenţilor Profesionişti, iniţiază primul proiect de teatru absurd din România- Serile Teatrului Absurd- însemnând o serie de 5 spectacole care se vor desfăşura în perioada 1-3 noiembrie la Teatrul Mignon, str. Hristo Botev nr 1.

Un articol de Judy Florescu|1 noiembrie 2013

La doar 23 de ani, regizorul Alexandru Nagy, fondatorul Teatrului Independenţilor Profesionişti, iniţiază primul proiect de teatru absurd din România- Serile Teatrului Absurd- însemnând o serie de 5 spectacole care se vor desfăşura în perioada 1-3 noiembrie la Teatrul Mignon, str. Hristo Botev nr 1.

Spectacolele sunt: „Buzunarul cu pâine“ după Matei Vișniec, „The Human Trashcan“, după Matei Vișniec (în limba engleză cu band live), „Cabaretul cuvintelor“, de Matei Vișniec, „Tabloul“, de Eugene Ionesco şi „The Bald Soprano“, de Eugene Ionesco (în limba engleză).

Actorii care participă la acest proiect au fost remarcaţi la diferite concursuri, festivaluri şi gale naţionale de teatru: Alexandru Bogdan, Aida Avieriţei, Ionuţ Niculae, Alina Rotaru, Ştefan Pavel, Andrei Huţuleac, Danni Ionescu, Octavian Costin, Alina Suarasan, Mihaela Velicu.

Alexandru Nagy organizeaza Serile Teatrului Absurd

Programul festivalului organizat de Alexandru Nagy la Teatrul Mignon

„Pasiunea pentru teatrul absurd a pornit natural, fără o intenție anume. Mi-am dat seama anul acesta că Teatrul Independenților Profesioniști are două calități unice – avem până acum numai spectacole cu piese românești și majoritatea aparțin genului teatrului absurdului. De aici și această sărbătoare care devine o tradiție – Serile Teatrului Absurd – un eveniment unic în peisajul teatral românesc“, spune Alexandru Nagy.

Citiţi şi: INTERVIU Alexandru Nagy: „Nu poţi să descurajezi pe cineva care are 20 de ani“

„Suntem la prima colaborare cu Teatrul Mignon, care a răspuns prompt invitației noastre de a ne găzdui. Cu siguranță este începutul unei prietenii frumoase și de durată. Ţin să menționez că pe parcursul celor trei seri dedicate teatrului absurdului își vor da concursul peste 20 de tineri artiști, în cinci 5 spectacole (dintre care 2 în limba engleză). Sunt trei seri pe care vă invit să le petrecem împreună“, mai spune Alexandru Nagy.

INFO

Accesul în sala de spectacol se face prin rezervare la numărul de telefon 0726.243.907 sau email [email protected].

Foto cu Aida Avieriţei – Adi Bulboacă

07
/02
/24

Band-ul internațional TIME IN OUR HANDS TRIO va prezenta sâmbătă, în premieră în România, noul său program cu compozițiile celor trei membri, într-un concert marcat de improvizație conceptuală, de la jazz la baroc european și, interesant, muzică tradițională românească.

07
/02
/24

Eyedrops și Pinholes, trupe de rock alternativ, pleacă într-un turneu ce cuprinde nouă orașe prin țară dar și în Republica Moldova, începând cu data de 8 februarie, din Timișoara, urmând să transforme într-o petrecere, pe rând, alte opt puncte geografice importante.

07
/02
/24

Editura Humanitas vă invită marți, 13 februarie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (bd. Regina Elisabeta nr. 38), la o întâlnire cu istoricul Marc David Baer, profesor la London School of Economics and Political Science, istoricul Marian Coman și scriitoarea Sabina Fati despre volumul Otomanii: Hani, cezari și califi, o fascinantă nouă abordare a istoriei Imperiului Otoman.

05
/02
/24

La Centrul Național al Dansului București (CNDB), anul începe cu o rezidență și cu o serie de spectacole prezentate în cadrul stagiunii. 2024 este an aniversar la CNDB. Instituția împlinește 20 de ani și își propune să celebreze prin evenimente speciale cele două decenii de promovare a creației coregrafice.

05
/02
/24

„Din autobiografie îmi extrag eu forța, prin autobiografie simt că pot să-i fac pe oameni să se confrunte cu acele lucruri pe care nu vor să le vadă. Când vine vorba de scrierea autobiografică, oamenii nu mai pot spune: E doar un personaj, asta nu poate fi adevărat”.