All Inclusive. Ce comedie!
https://www.ziarulmetropolis.ro/all-inclusive-ce-comedie/

Mare comedie, mare!, în capitala ţării noastre. A avut loc la, Palatul Naţional al Copiilor, spectacolul “All Inclusive” (după o piesă de Alexandru Popa), în regia lui Vlad Zamfirescu.

Un articol de Andrei Crăciun|27 martie 2017

Comedie clasică, de situație, All Inclusive a fost întâmpinată cu aplauze strașnice în Palatul Național al Copiilor. Publicul a ovaționat ca la congres.

Situația din piesă e așa: o tânără studentă la Teatru trăiește o – cum altfel? – frumoasă poveste de dragoste cu profesorul ei, ocazie cu care se trezește cu două liniuțe la testul de sarcină. În tot acest timp, părinții fetei traversează o criză conjugală. Tatăl e încurcat cu o terță, care… în fine, e complicat, dar amuzant.

Actorii: în rolul tinerei studente, tânăra Diana Roman a avut o prestație matură. Fără reproș.

În rolul tatălui studentei, mereu tânărul Marius Manole, despre care ce să mai spui? Marius Manole e Marius Manole, și e de-ajuns asta. Transmite o energie bună de cum intră în scenă. Publicul o primește și i-o întoarce sporită. Marius Manole și publicul își dau, reciproc, binețe la fiecare replică. Pe scurt, el face  ceea ce face orice actor mare, chiar și când rolurile nu sunt foarte solicitante.

În rolul mamei studentei, Medeea Marinescu. Joc elegant, ca de obicei, chiar dacă a avut de interpretat o scorpie cu foarte mari probleme emoționale.

Cea mai plăcută apariție a constituit-o însă, după umila părere a spectatorului care mă încăpățânez să rămân, Mirela Oprișor, în rolul amantei tatălui studentei. Prestație de mare clasă. Impecabilă.

Și mai este și Vlad Zamfirescu, actorul, distribuit de Vlad Zamfirescu, regizorul, în rolul profesorului de actorie. E greu, dacă nu imposibil, să aduci argumente că nu a fost cea mai bună alegere. A fost.

Așadar, doamnelor și domnilor, ne aflăm în prezența unui spectacol care nu va schimba lumea, în ciuda tonului moralizator, cam didactic, din final. Un spectacol care distrage de la realitatea imediată și ne lasă cu un zâmbet și, poate, câteva întrebări.

Pe scurt, în definitiv, o comedie adevărată.



02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.

30
/01
/24

Pentru pasionații de muzică cultă, apare o noutate pe segmentul evenimentelor live: o nouă serie de concerte va avea loc periodic, la Sala Dalles din Capitală, sub titulatura Musical Extravaganza: evenimentele aduc intensitatea şi culoarea operei și operetei într-un cadru mai personal, prin concerte cu repertoriu specific dar şi alte tipuri de sonorităţi, în adaptare clasică şi interpretarea unor nume consacrate ale scenei lirice.