Andi Vasluianu, în spectacolul „Un pic prea intim“, montat de Cristian Juncu la Teatrul Nottara
https://www.ziarulmetropolis.ro/andi-vasluianu-in-spectacolul-un-pic-prea-intim-montat-de-cristian-juncu-la-teatrul-nottara/

Cristian Juncu revine la Teatrul Nottara cu spectacolul „Un pic prea intim“, de Rajiv Joseph, din a cărui distribuţie fac parte Andi Vasluianu şi Catrinel Dumitrescu şi care va avea premiera în septembrie, în deschiderea stagiunii 2013 – 2014.

Un articol de Andrada Văsii|24 iunie 2013

Cristian Juncu revine la Teatrul Nottara cu spectacolul „Un pic prea intim“, de Rajiv Joseph, din a cărui distribuţie fac parte Andi Vasluianu şi Catrinel Dumitrescu şi care va avea premiera în septembrie, în deschiderea stagiunii 2013 – 2014.

După ce, în anul 2011, a montat „Omul hazardului“ de Yasmina Reza, cu Emil Hossu şi Catrinel Dumitrescu, Cristian Juncu a revenit la Teatrul Nottara, unde a început repetiţiile la spectacolul cu piesa „Un pic prea intim“, de Rajiv Joseph.

O distribuție unită

În distribuţie au fost aleşi actori cu care regizorul Cristian Juncu a mai realizat montări de succes: Andi Vasluianu (Ty Greene), Cristina Florea/ Laura Vasiliu (Jen), Catrinel Dumitrescu (Maureen), Diana Roman (Becca), Irina Velcescu (Franny) şi Dan Bordeianu (Seth). Traducerea textului îi aparţine lui Bogdan Budeş, iar scenografia lui Cosmin Ardeleanu, notează Mediafax.

Avem nevoie de certitudini! Şi pentru mine, aceşti actori, acest regizor şi acest scenograf reprezintă certitudinea că vor realiza o producţie de succes. De ce cred asta? Pentru că cei mai mulţi dintre ei au mai lucrat împreună… reuşind să formeze o echipă. Pentru că piesa are şi haz, şi adevăr, şi întrebări… Pentru că va fi un spectacol care se adresează tuturor, indiferent de vârstă, studii, clasă socială, sex… sau poate (doar) un pic mai mult… bărbaţilor.

Marinela Ţepuş,
critic de teatru, director Teatrul Nottara

Ty Greene, eroul din „Un pic prea intim“, este un tip normal care are „trei probleme“ foarte mari. Într-un puseu de performanţă erotică, dublat de o promiscuitate fără precedent (pentru el), Ty a reuşit să lase însărcinate trei femei, în decurs de o săptămână: iubita „oficială“, vecina de alături – o femeie căsătorită, la patruzeci şi ceva de ani – şi studenta lui, de optsprezece ani.

În textul de un comic tăioas al dramaturgului Rajiv Joseph, sunt aduse în lumină toate succesele şi eşecurile din viaţa lui Ty; pe măsură ce femeile se întâlnesc şi îşi dau seama de ceea ce s-a întâmplat, Ty realizează că existenţa lui a luat-o razna şi că are doar puţin timp la dispoziţie ca să o asambleze la loc.

„Un pic prea intim“, piesă cu un ceva care te face să nu te poţi uita în altă parte.

New York Times

O comedie despre prietenie şi dorinţă carnală, ca şi despre felul în care cele două nu pot fi asociate. Premiera montării „Un pic prea intim“ va avea loc în septembrie, când Teatrul Nottara va deschide stagiunea 2013 – 2014.

Foto credit: Petrică Tănase, Petrică Tănase Photography

25
/01
/24

Marți, 30 ianuarie, începând cu ora 11:00, la Sala „Ileana Berlogea”, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I. L. Caragiale va sărbători Ziua Universității și a patronului său spiritual, Ion Luca Caragiale.

25
/01
/24

Duminică, 28 ianuarie (de la 17.00), primul concert al anului 2024 din stagiunea Orchestrei de Muzică Populară Radio îi este dedicat memoriei actriței NATAȘA RAAB, prezentatoare a nenumeroase concerte pe scena Sălii Radio.

25
/01
/24

Muzica și poveștile se întâlnesc la Teatrelli într-un nou concept de spectacol sonor, creat de Mădălina Pavăl și Alexei Țurcan, împreună cu alți 10 muzicieni talentați. GAZDA redefinește sonoritățile românești și propune spectatorilor un alt mod de a se bucura de muzică – umăr lângă umăr cu artiștii răspândiți prin sala transformată într-o sufragerie, pregătiți să dăruiască povești din culisele creației.

25
/01
/24

Festivalul DIPLOMA Show, un proiect The Institute, lansează seria de podcasturi Friends of the Arts, produsă de Black Rhino Radio și moderată de Artemisa Pascu. Friends of the Arts - A DIPLOMA Show Podcast continuă misiunea proiectului de a promova și susține tinerii artiști, designeri și arhitecți.

25
/01
/24

Gaep anunță reprezentarea lui Théo Massoulier. Artistul stabilit la Lyon este cunoscut pentru asamblaje în care coexistă elemente minerale, plante și artefacte și care fac trimitere la culturile biologice din laborator sau la mici matrice prebiotice. Recent, el a început să dezvolte o serie de picturi cu basoreliefuri inedite, acționate magnetic. Prima lui expoziție personală la Gaep – și prima din București – se va deschide la finalul lunii februarie.

24
/01
/24

Despre “Klaus & Barroso” – ce a fost asta, frate Bogdan Theodor Olteanu? Acum, pe bune? Ce a fost asta? M-ai pus într-o situație tare complicată. Dar, vorba cântecului: “Frate, frate, la bine și la greu”, scrie Vasile Ernu, despre cel mai discutat film românesc din această lună.

23
/01
/24

CRONICĂ DE FILM În noul său lungmetraj, “Familiar” (2023), Călin Peter Netzer pare că încearcă să reia formula de succes din “Poziţia copilului” (2013), filmul cu care a câştigat Ursul de Aur la Berlinale.

23
/01
/24

ISTORIA ne ajută să călătorim în trecutul persoanelor, familiilor, comunităților, popoarelor, Lumii întregi. Ea ne învăţă să întelegem o hartă, o haină, o clădire, o ruină, o fotografie, o gravură, un document vechi, o piesă de muzeu sau chiar un tablou. Cine ştie Istorie, va înțelege mai bine comunitatea şi lumea în care trăieşte azi!

23
/01
/24

Miercuri, 24 ianuarie, ziua în care Unirea Principatelor Române este celebrată la nivel național prin numeroase festivități și manifestări culturale, ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București oferă publicului oportunitatea de a descoperi tainele limbajului universal al artei prin intermediul expoziției momentului, „Universul lui Salvador Dalí”, deschisă la Hanul Gabroveni din centrul Capitalei.

22
/01
/24

Teatrul Național „I.L. Caragiale” București își începe anul în Sala Mare, cu „Opera de trei parale” de Bertolt Brecht, această ars poetica și demonstrație practică a teatrului epic, acest punct de cotitură teatral, tablă de șah cu toți pionii murdari, busolă morală fără ac, și matrioșkă a răului.