,,Aquaman” s-a menţinut pentru al patrulea weekend consecutiv pe primul loc în box office-ul românesc
https://www.ziarulmetropolis.ro/aquaman-s-a-mentinut-pentru-al-patrulea-weekend-consecutiv-pe-primul-loc-in-box-office-ul-romanesc/

,,Aquaman” este din nou lider în box office-ul românesc şi odată cu această performanţă devine singurul film care obţine primul loc în clasamentul încasărilor, pentru al patrulea weekend consecutiv, de la lansarea legendaruluii ,,Avatar” până în prezent.

Un articol de Liliana Matei|15 ianuarie 2019

După ce a fost vizionat în acest weekend de 41.473 spectatori şi a generat venituri în valoare de 986.865 lei, ,,Aquaman” şi-a adjudecat un impresionant box office total de 13.075.198 lei, ca urmare a vânzarii unui număr de 573.951 bilete în cinematografele din toată ţara.

O producţie Warner Bros. Pictures, noul film din seria universului DC, „Aquaman” îl aduce pe Jason Momoa în centrul unei aventuri epice, cu efecte vizuale copleşitoare ce reconstruiesc imperiul subacvatic al celor şapte mări. Jumătate fiu al pământului, jumătate al mării, Arthur Curry (Momoa) va trebui să îşi dezvăluie adevărata identitate, să îşi folosească puterile pentru a ajuta omenirea şi să îşi accepte statutul predestinat, acela de rege al Atlantidei.

Alături de Jason Momoa, din distribuţie mai fac parte Amber Heard care o interpretează pe Mera, o luptătoare neînfricată; Willem Dafoe ca Vulko; Patrick Wilson ca Orm, actualul conducător al regatului subacvatic; Dolph Lungren ca Nereus şi Nicole Kidman în rolul mamei lui Arthur.

James Wan regizează filmul după un scenariu semnat de David Leslie Johnson-McGoldrick şi Will Beall, după o poveste scrisă de Geoff Johns, James Wan şi Will Beall, inspirată din personajele DC, „Aquaman” creat de Paul Norris şi Mort Weisinger. Filmul este produs de Peter Safran şi Rob Cowan, cu Deborah Snyder, Zack Snyder, Jon Berg, Geoff Johns şi Walter Hamada în calitate de producători executivi.

,,Aquaman” a avut premiera în cinematografele din România pe 21 decembrie şi poate fi vizionat în continuare pe marile ecrane din toată ţara.

08
/12
/21

Întâmplarea a făcut să revăd recent într-un cinematograf din Palermo, la un cineclub şi în versiune originală, adică vorbit în engleză, nu dublat în italiană, „Sunset Boulevard”, clasicul film noir din 1950 al lui Billy Wilder.

08
/12
/21

„Babardeală cu bucluc sau porno balamuc”, regizat de Radu Jude, premiat cu Ursul de Aur la Berlinala de anul acesta și propus de România pentru nominalizare la categoria „cel mai bun lungmetraj internațional” a galei Oscar 2022, este considerat de criticii străini favorit pentru selecția la premiile acordate de Academia Americană de Film.

26
/11
/21

INTERVIU „Cu fiecare film am impresia că învăţ ceva nou despre meseria de actor”, afirmă într-un interviu cunoscutul actor franco-algerian Kad Merad, progatonist în comedia „Succes de public” („Un triomphe”, 2020), regizată de Emmanuel Courcol şi disponibilă în prezent în cinematografele din România.

22
/11
/21

„Titane”, cel mai șocant film al anului, ajunge în cinematografele din România din 3 decembrie, distribuit de Independența Film. Catalogat drept thriller psycho-sexy, „Titane” a stârnit valuri de șoc la Cannes, mai mulți spectatori pierzându-și cunoștința în timpul proiecției.

22
/11
/21

Primele trei filme din seria „Matrix” vor fi difuzate de Warner TV în luna decembrie, în așteptarea celui de-al patrulea lungmetraj, „Renașterea/ Resurrections”, care va fi lansat în preajma Crăciunului.

22
/11
/21

Viaţa grea din Gaza, violenţele asupra palestinienilor din teritoriile ocupate, agresiunile asupra femeilor în lumea arabă sau problema refugiaţilor se numără printre subiectele tratate de o serie de documentare care completează programul ediţiei din acest a Festivalului Filmului Palestinian.

17
/11
/21

Regizat de britanicul Edgar Wright, „Last Night in Soho” (2021) stă pe o idee grozavă. Ia un reflex des întâlnit al multora dintre noi, idealizarea unei anumite perioade, şi îl aruncă în aer cu stil.

10
/11
/21

CRONICĂ DE FILM Mi-e neaşteptat de greu să scriu despre „La civil” (2021), deşi e un film pe care am fost nerăbădător să îl văd. „Waiting for August” (2014), documentarul cu care a debutat Teodora Mihai, regizoare din Belgia, dar de origine română, m-a impresionat când l-am văzut şi încă îi port o amintire puternică.