Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări
https://www.ziarulmetropolis.ro/bucurestiul-promovat-de-national-geographic-channel-in-10-tari/

Bucureştiul şi brandul de turism al României vor fi promovate de National Geographic Channel, în 10 ţări din lume, între care Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie şi Rusia, prin intermediul unui documentar şi al unor filme scurte, întregul proiect fiind estimat la aproape 1 milion de euro.

Un articol de Liliana Matei|24 august 2014

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea să încheie un contract privind achiziţionarea serviciilor de coproducţie a unor programe (un film de 45 de minute şi 4 viniete de 30 de secunde) ce urmează a fi difuzate la televiziunea internaţională National Geographic Channel, pentru promovarea brandului de turism al României, conform unui anunţ din 13 august al ANT.

În vederea atribuirii acestui contract, ANT a organizat procedura de negociere directă, care se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică.

Proiectul presupune realizarea, în coproducţie, a unui film documentar de 45 de minute şi a unor viniete (filme scurte, n.r.) de 30 de secunde, acestea făcând parte din proiectul televiziunii National Geographic Channel, realizat sub conceptul de „Smart Cities”.

După ce vor fi realizate, aceste filme vor fi difuzate pe National Geographic Channel, în perioada februarie – mai 2015, în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Rusia şi România (ca pieţe ţintă, aşa cum au fost ele identificate în urma cercetărilor realizate penru crearea brandului turistic naţional) şi, respectiv, Spania şi Polonia, Abu Dhabi (capitala Emiratelor Arabe Unite) şi India (ca pieţe de oportunitate), scrie Mediafax.

Documentarul va trebui să promoveze Bucureştiul ca destinaţie „«smart» de city-break” şi să conţină cele mai reprezentative patru puncte de atracţie ale capitalei României şi din imediata sa apropiere, promovând peisajul cultural, trecutul istoric, infrastructura pentru educaţie, dar şi stilul de viaţă pentru petrecerea timpului liber.

Totodată, filmul documentar şi vinietele trebuie să abordeze atât partea mai puţin cunoscută a oraşului din punct de vedere al istoriei, al vieţii culturale şi artistice, al oportunităţilor educaţionale, cât şi elemente de interes deja cunoscute de turişti, dar pentru care este nevoie să se menţină eforturile de promovare, după cum precizează ANT.

Valoarea estimată a proiectului este 972.500 de euro, din care contribuţia estimată a Autorităţii Naţionale pentru Turism este de 750.000 de euro, în timp ce contribuţia estimată a National Geographic Channel este de 222.500 de euro, conform documentaţiei făcute publice de ANT.

Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita bugetului alocat pentru această acţiune, sursa de finanţare fiind fonduri externe nerambursabile, menţionează ANT.

bucharest

Contribuţia National Geografic Channel la această coproducţie va presupune şi realizarea a patru machete de presă, în format A4, pentru promovarea Bucureştiului şi a produselor turistice cheie ale României, ce vor fi publicate în revista National Geographic Magazine (coperta 4), pe aceleaşi pieţe ca şi documentarul şi vinietele, în perioada februarie – mai 2015.

Potrivit ANT, în activitatea de promovare turistică, emisiunile televizate cu specific de turism reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti.

„Impactul pe care astfel de emisiuni televizate îl are în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influenţa pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului”, îşi justifică ANT desfăşurarea acestui proiect.

De asemenea, conform ANT, conceptul „Smart Cities”, iniţiat de National Geographic Channel presupune realizarea câte unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, datorită faptului că sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere în următorii ani.

Deţinută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group (care este controlată de magnatul Rupert Murdoch), compania National Geographic Channels International (NGCI) sprijină angajamentul Societăţii National Geographic de a explora, proteja şi educa prin cele şase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People şi Nat Geo Mundo.

La nivel global, televiziunea National Geographic Channel (inclusiv NGC U.S. care este o companie joint-venture între NGT şi Fox Cable Networks Group) este disponibilă în 440 de milioane de case din 171 de ţări, în 45 de limbi.

24
/11
/15

Redis Consult SRL în parteneriat cu Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, a organizat Luni, 23 noiembrie 2015, începând cu orele 11.00, la sediul Structurii de economie sociala- Valoris CAD SRL, str Apulum nr 1, Brasov, o conferinţă de presă pentru diseminarea informatiilor cu privire la activitatile desfasurate pana acum în cadrul proiectului „VALORificarea oportunităţilor de insertie pe piaţa muncii pentru grupurile vulnerabile, prin integrarea în Intreprinderi Sociale VALORIS”(ID:144616)

23
/11
/15

Cea de-a şasea ediţie a Bucharest International Experimental Film Festival (BIEFF) este una itinerantă şi va debuta duminică, la Cinema Muzeul Ţăranului, de la ora 19.00, cu proiecţia a şase scurtmetraje care au ca temă criza refugiaţilor.

23
/11
/15

Vineri, 27 noiembrie (19.00), Orchestra Națională Radio prezintă Concertul dedicat Zilei Naționale a României, eveniment ce va reuni pe scenă patru artiști români sau născuți în România, care se bucură de o frumoasă carieră atât în țară, cât și în străinătate. Printre aceştia se vor număra dirijorul NICOLAE MOLDOVEANU, violonistul RAFAEL BUTARU, pianista REBECA OMORDIA şi violoncelistul RĂZVAN SUMA.

23
/11
/15

"Labyrinthus" a primit premiul pentru cel mai bun lungmetraj la Festivalul de Film pentru Copii KINOdiseea. Trofeul European Children's Film Association (ECFA) a revenit producției "Păsări călătoare", iar o mențiune specială — peliculei care a fost proiectată în închiderea festivalului — "Curcubeul".

22
/11
/15

“Indianul vrea în Bronx”, de Israel Horovitz, în regia Iarinei Demian. L-am văzut duminică, în noapte, pe Batiștei, la ARCUB, la jumătatea lui noiembrie, acum, după cele două Apocalipse care ne-au traversat timpul - din fosta fabrică “Pionierul” din București până pe Bulevardul Voltaire din Paris.

21
/11
/15

CRONICĂ DE FILM Regizat de Steven Spielberg, „Bridge of Spies” („Podul spionilor”) este un thriller „old school” cu spioni, care omagiază discret un anume cinema clasic american, oferind în acelaşi timp suspans pe un fond istoric.

21
/11
/15

Colegul nostru Andrei Crăciun lansează astăzi, de la ora 18.30, la Târgul de Carte „Gaudeamus” , la standul Herg Benet, volumul de versuri „Poezii pentru acea necunosсută”. Cartea costă cincisprezece lei.

20
/11
/15

Actriţa americană Gwyneth Paltrow a înregistrat un single cu fostul ei soţ, Chris Martin, care va fi inclus pe următorul album al trupei acestuia, Coldplay. Vedeta hollywoodiană a făcut backing vocals pentru single-ul "Everglow", care va fi inclus pe noul album al trupei Coldplay, intitulat "A Head Full of Dreams".