Programul teatrelor bucureştene în perioada 29 decembrie 2014 – 4 ianuarie 2015
https://www.ziarulmetropolis.ro/programul-teatrelor-bucurestene-in-perioada-29-decembrie-2014-4-ianuarie-2015/

Dumnezeu se îmbracă de la second-hand, Când Isadora dansa, Dragoste şi căpşuni, Trei piese scurte fără sex, Şi veni bărbatul la femeie, Scufiţa Roşie şi multe alte spectacole, în următoarele zile, pe scenele teatrelor bucreştene.

Un articol de Petre Ivan|29 decembrie 2014

Programul teatrelor bucureştene în perioada 29 decembrie 2014 – 4 ianuarie 2015

Teatrul Naţional Bucureşti:

Sala Studio

– sâmbătă, 3 ianuarie, ora 19.30 – „Dumnezeu se îmbracă de la second-hand”, de Iulian Margu, regia Ion Caramitru; duminică, 4 ianuarie, ora 19.30 – „Dumnezeu se îmbracă de la second-hand”, de Iulian Margu, regia Ion Caramitru.

Sala Atelier:

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 20.00 – „Cinci femei de tranziţie”, de Rodica Popescu Bitănescu, regia Rodica Popescu Bitănescu; duminică, 4 ianuarie, ora 20.00 – „Fata din curcubeu”, de Lia Bugnar, regia Lia Bugnar;

Sala Pictura:

sâmbătă,

3 ianuarie, ora 20.00 – „Allegro, ma non troppo”, de Ion Minulescu, regia Răzvan Popa; duminică, 4 ianuarie, ora 20.00 – „Allegro, ma non troppo”, de Ion Minulescu, regia Răzvan Popa.

Teatrul Odeon:

Sala Majestic –

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 19.00 – „Când Isadora dansa”, de Martin Sherman, regia Răzvan Mazilu; duminică, 4 ianuarie, ora 19.00 – „Iadul este

Iadul este amintirea fără puterea de a mai schimba ceva - Teatrul Odeon

Iadul este amintirea fără puterea de a mai schimba ceva – Teatrul Odeon

amintirea fără puterea de a mai schimba ceva”, de Jonas Gardell, un spectacol de Mariana Cămărăşan şi Alexandra Penciuc;

Sala Studio:

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 19.30 – „Pescarul şi sufletul său”, după Oscar Wilde, regia Carmen Lidia Vidu; duminică, 4 ianuarie, ora 19.30 – „Poveste despre tatăl meu”, de Radu F. Alexandru, regia Gelu Colceag.

Gogot Cafe-Teatru:

luni, 29 decembrie, ora 20.00 – „Dragoste şi căpşuni”, după David Hare, regia Marius Gâlea;

Teatrul În Culise:

luni, 29 decembrie, ora 20.00 – „Trei piese scurte fără sex”, de Theo Herghelegiu, regia Cristian Bajora; marţi, 30 decembrie, ora 20.00 – „Scrisoare către Rita”, regia Cristian Bajora;

Teatrul de Artă:

luni, 29 decembrie, ora 20.15 – „Şi veni bărbatul la femeie”, de Semion Zlotnikov, regia Bogdan Budeş.

Teatrul Ţăndărică:

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 11.00 – „Scufiţa Roşie”, regia Gabriel Apostol; duminică, 4 ianuarie, ora 11.00 – „Pinocchio”, regia Cristian Pepino.

Foto: Programul teatrelor – wikipedia, facebook

20
/03
/24

Denisa Nicolae are multe nesiguranțe și incertitudini. Râde zgomotos și plânge cu sughițuri. Iubește. Lumea ei e mare și jucăușă, din când în când o prinde cu tandrețe, să nu fugă, și o face vizibilă, puțin câte puțin.

20
/03
/24

Sue Giles, președintele ASSITEJ, transmite mesajul de Ziua Internațională a Teatrului pentru Copii și Tineret. Scopul acestei campanii este de a facilita accesul la teatru și la spectacole pentru copii și tineri.

19
/03
/24

Nominalizat în acest an la Women's Prize for Fiction, romanul „Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul” de Mirinae Lee, o coreeancă mutată în SUA, spune povestea teribilă a unei femei evadate din Coreea de Nord.

18
/03
/24

Proiectul „Întâlnirile Teatrul azi la Masca” iniţiat de revista Teatrul azi, în parteneriat cu Teatrul Masca din Bucureşti şi cu susţinerea UNITER, continuă seria de discuții profesionale cu a doua masă rotundă dedicată, de această dată, dramaturgiei românești.

18
/03
/24

În contextul celebrării a 20 de ani de existență, Centrul Național al Dansului București (CNDB) extinde Ziua Internațională a Dansului pe durata întregii luni aprilie.

15
/03
/24

Cea de-a cincea ediție a Festivalului Filmului Palestinian, organizată de Centrul Cultural Mahmoud Darwish, sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, se va desfășura între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie la Cluj-Napoca, cu o nouă direcție artistică și o prezentare a cinematografiei palestiniene ca un Cinema of Existence.

14
/03
/24

Unul dintre cei mai importanți regizori europeni, cunoscut pentru abordarea sa contemporană a pieselor clasice și montările provocatoare din punct de vedere politic și social, Thomas Ostermeier montează pentru prima dată un spectacol în România.