Record de încasări pentru ,,Ghinionistul” la box office-ul românesc
https://www.ziarulmetropolis.ro/record-de-incasari-pentru-ghinionistul-la-box-office-ul-romanesc/

Comedia regizată de Iura Luncaşu a devenit odată cu lansarea sa pe marile ecrane filmul românesc cu cel mai bun debut cinematografic de anul acesta, veniturile în valoare de 342.452 lei fiind cifrele care i-au asigurat lungmetrajului ,,Ghinionistul” recordul de încasări la box office-ul autohton.

Un articol de Petre Ivan|15 decembrie 2017

Cu un total de 305.610 lei raportaţi de Vertical Entertainment, distribuitorul filmului ,,Ghinionistul” în cinematografele din România, cu excepţia locaţiilor Marcom, unde comedia a însumat venituri în valoare de 36.842 lei, pe ecranele gestionate de producătorul Imagine8 Stories, lungmetrajul devine astfel cea mai apreciată producţie românească de anul acesta.

Nu mai puţin de 17.375 spectatori au vizionat filmul în momentul lansării sale pe marile ecrane.

Cu Vlad Logigan, Sânziana Tarţa, Gheorghe Visu şi Radu Gabriel în rolurile principale, ,,Ghinionistul” a rezervat partituri savuroase şi pentru: Dorian Popa, Levent Sali, Diana Dumitrescu, Ruby, Augustin Viziru, Virgil Ianţu şi Codin Maticiuc.

Povestea comediei „Ghinionistul” este despre haz de necaz, despre un tip prea prins în grijile zilnice şi prea convins că este urmărit de ghinion, încât uită că unele lucruri depind doar de el pentru a-şi îndeplini visele. Ce-i drept, are multe „pieze rele” în jur.

„Ghinionistul” este o comedie autentic românească, o cursă plină de imprevizibil pentru un tânăr chitarist care nu-şi doreşte decât să ajungă la audiţiile de care viitorul său depinde, dar este impiedicat de tot felul de obstacole.

O producţie independentă realizată exclusiv din fonduri proprii sub egida Imagine8 Stories, scenariul filmului ,,Ghinionistul” este semnat de Salex Iatma, Iura Luncaşu şi Radu Gabriel, producători ai comediei fiind Iura Luncaşu şi Andrei Băltăreţu-Iancu. Filmările pentru comedia ,,Ghinionistul” au avut loc în luna octombrie a anului trecut, în oraşul Reşita, precum şi în împrejurimi.

Comedia ,,Ghinionistul” îşi aşteaptă în continuare publicul în cinematografe şi garantează spectatorilor cele mai sănătoase hohote de râs, filmul fiind disponibil din 8 decembrie pe marile ecrane din toată ţara.

Foto: Ghinionistul – facebook

 

 

08
/12
/21

Întâmplarea a făcut să revăd recent într-un cinematograf din Palermo, la un cineclub şi în versiune originală, adică vorbit în engleză, nu dublat în italiană, „Sunset Boulevard”, clasicul film noir din 1950 al lui Billy Wilder.

08
/12
/21

„Babardeală cu bucluc sau porno balamuc”, regizat de Radu Jude, premiat cu Ursul de Aur la Berlinala de anul acesta și propus de România pentru nominalizare la categoria „cel mai bun lungmetraj internațional” a galei Oscar 2022, este considerat de criticii străini favorit pentru selecția la premiile acordate de Academia Americană de Film.

26
/11
/21

INTERVIU „Cu fiecare film am impresia că învăţ ceva nou despre meseria de actor”, afirmă într-un interviu cunoscutul actor franco-algerian Kad Merad, progatonist în comedia „Succes de public” („Un triomphe”, 2020), regizată de Emmanuel Courcol şi disponibilă în prezent în cinematografele din România.

22
/11
/21

„Titane”, cel mai șocant film al anului, ajunge în cinematografele din România din 3 decembrie, distribuit de Independența Film. Catalogat drept thriller psycho-sexy, „Titane” a stârnit valuri de șoc la Cannes, mai mulți spectatori pierzându-și cunoștința în timpul proiecției.

22
/11
/21

Primele trei filme din seria „Matrix” vor fi difuzate de Warner TV în luna decembrie, în așteptarea celui de-al patrulea lungmetraj, „Renașterea/ Resurrections”, care va fi lansat în preajma Crăciunului.

22
/11
/21

Viaţa grea din Gaza, violenţele asupra palestinienilor din teritoriile ocupate, agresiunile asupra femeilor în lumea arabă sau problema refugiaţilor se numără printre subiectele tratate de o serie de documentare care completează programul ediţiei din acest a Festivalului Filmului Palestinian.

17
/11
/21

Regizat de britanicul Edgar Wright, „Last Night in Soho” (2021) stă pe o idee grozavă. Ia un reflex des întâlnit al multora dintre noi, idealizarea unei anumite perioade, şi îl aruncă în aer cu stil.

10
/11
/21

CRONICĂ DE FILM Mi-e neaşteptat de greu să scriu despre „La civil” (2021), deşi e un film pe care am fost nerăbădător să îl văd. „Waiting for August” (2014), documentarul cu care a debutat Teodora Mihai, regizoare din Belgia, dar de origine română, m-a impresionat când l-am văzut şi încă îi port o amintire puternică.