Sean Penn: “Interviul cu ‘El Chapo’ a fost un eșec”
https://www.ziarulmetropolis.ro/sean-penn-interviul-cu-el-chapo-a-fost-un-esec/

Actorul american Sean Penn a asigurat că interviul său cu traficantul de droguri mexican, Joaquín El Chapo Guzmán, a eşuat pentru că nu scos la suprafaţă dezbaterea de fond privind războiul împotriva drogurilor, ceea ce era principala sa intenţie

Un articol de Petre Ivan|18 ianuarie 2016

„Articolul meu a eșuat. Vreau să fiu clar”, a declarat Sean Penn pentru programul ’60 minutes’ al postului CBS care va fi difuzat duminică.

Cunoscutul actor a subliniat că intenția sa era de a angaja o dezbatere privind consumul de droguri precum și efectele războiului lansat de SUA și de alte guverne.

În dialogul său publicat de revista Rolling Stone, el Chapo Guzmán a subliniat că „traficul de droguri nu depinde de o singură persoană. Depinde de mulți oameni (…) Dacă nu ar exista consum, nu ar exista nici vânzare”.

Revista Rolling Stone a publicat la sfârșitul săptămânii trecute interviul pe care actorul laureat cu două premii Oscar i l-a luat șefului cartelului drogurilor din Sinaloa în octombrie când acesta era căutat de poliție după ce reușise să evadeze din închisoare.

Articolul lui Penn a fost publicat la puțin timp după capturarea lui Guzmán, la 8 ianuarie în localitatea Los Mochis, din statul său natal Sinaloa, și a fost din nou închis în închisoarea de maximă securitate de unde a reușit să fugă de două ori.

De atunci actorul a menținut tăcerea privind circumstanțele întâlnirii sale cu capul drogurilor împreună cu actrița mexicană Kate del Castillo.

Sean Penn a ținut să respingă acuzațiile că întrevederea sa cu traficantul ar fi facilitat capturarea acestuia de autoritățile mexicane, cum au sugerat unele voci din Mexic.

El a precizat totodtă că nu se teme pentru viața sa, ținând cont de faptul că ar putea să fi devenit o țintă potențială a temutului cartel din Sinaloa.

Foto: Sean Penn – facebook

05
/01
/15

Anul 2015 aduce în peisajul cinematografic noi proiecte ale unor regizori premiaţi la Cannes, Berlin şi Veneţia, printre filmele româneşti care vor fi lansate în cinema numărându-se thrillere politice, un western balcanic, un documentar animat, dar şi comedii, drame şi pelicule poliţiste.

02
/01
/15

Nedistribuite în cinematografe, văzute puțin în festivaluri, ignorate nejustificat, filmele de nonficțiune merită o mai mare atenție. La început de an, Ziarul Metropolis vă propune 10 documentare străine din 2013 și 2014, demne de reținut.

01
/01
/15

S-au ivit pe cerul teatrului stele care au lucit orbitor o vreme, care au stârnit admiraţie unanimă. Criticii au făcut prognoze artistice pe termen lung, însă, apoi, luminile lor s-au stins. Cu actorul Gheorghe Dinică nu a fost aşa.

30
/12
/14

Ovidiu Iuliu Moldovan: ardeleanul greco-catolic cu privirea directă şi faţa neîmblânzită de zâmbet, sigur în gesturi, un om ce nu putea fi scos din ale lui, cu trăsături tipice zodiei Capricornului... Duritatea lui masculină era arma cu care confisca mintea oricărei femei.

30
/12
/14

Anul 2014 poate fi considerat unul aproape anost prin prisma box office-ului nord-american, aflat la cel mai scăzut nivel al său din ultimii şase ani, dar a cărui calitate cinematografică a fost totuşi "salvată" în a doua jumătate a lui de revenirea în forţă a filmelor biografice.

29
/12
/14

O selecție de 14 dintre filmele premiate care au marcat ultimul an va fi proiectată la Cinema Studio din București, între 2 și 8 ianuarie 2015. Spectatorii vor avea ocazia să (re)vadă filme semnate de regizori ca Lars von Trier, Jim Jarmusch, Joel și Ethan Coen, David Cronenberg, Paolo Sorrentino, Michel Hazanavicius sau Corneliu Porumboiu.

23
/12
/14

CRONICĂ DE FILM Când resemnarea părea să fie singura cale de a încheia un an cinematografic românesc mediocru, apare - doar la HBO, nu și în săli - un documentar revigorant și (cu adevărat) emoționant, „Toto și surorile lui”, capabil să dărâme prejudecăți.

19
/12
/14

CRONICĂ DE FILM Nimic nu părea să anunțe schimbarea de direcție. După ce a regizat două parodii reușite la filmele cu spioni și, în special, la seria cu James Bond și, ulterior, filmul de mega-succes „The Artist”, francezul Michel Hazanavicius se lansează în drama de război.