Bogdan Albulescu vorbeşte despre un nou proiect care implicã teatru puṭin neconvenṭional
https://www.ziarulmetropolis.ro/bogdan-albulescu-vorbeste-despre-un-nou-proiect-care-implica-teatru-pu%e1%b9%adin-neconven%e1%b9%adional/

Pe Bogdan Albullescu l-am cunoscut la Inlight Theatre Pub şi am stat de vorbã despre un nou proiect care promite mult. Mi-a vorbit cu dezinvoltura actorului care crede în munca sa şi în proiectul în care s-a implicat atât din punct de vedere managerial, cât şi artistic.   Andrada Vãsii : Ce ne poṭi spune despre […]

Un articol de Andrada Văsii|7 noiembrie 2012

Pe Bogdan Albullescu l-am cunoscut la Inlight Theatre Pub şi am stat de vorbã despre un nou proiect care promite mult. Mi-a vorbit cu dezinvoltura actorului care crede în munca sa şi în proiectul în care s-a implicat atât din punct de vedere managerial, cât şi artistic.

 

Andrada Vãsii : Ce ne poṭi spune despre acest nou proiect ? Inlight Theatre Pub ?

Bogdan Albulescu: Ce pot spune despre noi este cã suntem la început. Am avut primele spectacole, în primul am jucat şi eu. A fost o încercare.

 A.V. : Spectacolul pilot.

B.A. : Da, spectacolul pilot. ‘’Visul unei nopṭi de galã’’ a fost cel de-al doilea spectacol. Scena este puṭin ineditã, deoarece spectacolele se joacã aici în faṭa barului. Cu toate acestea, avem un spaṭiu la care lucrãm, îl amenajãm şi plãnuim sã fie un mini-studio de teatru în curând. Momentan strângem fonduri pentru lumini şi toate cele.

 

A.V. : Cum a fost prima reprezentaṭie ? Aṭi avut parte de publicul aşteptat ?

B.A. : Am avut destul de mult public. Au fost mici probleme cu organizarea, deoarece nu toṭi ştiau cã se plãteşte bilet. La început a fost puṭin ciudat, dar dupã ce a început spectacolul nu au mai fost probleme.

 

A.V. : Public în special tânãr, sau toate categoriile de vârstã?

B.A.: Pentru prima piesã pe care am jucat-o avem, de obicei, public mai tânãr. Cu toate acestea, la spectacol am avut un public mixt: şi oameni mai în vârstã şi tineri. Oricum, spectacolele la care oamenii vin în astfel de locaṭii sunt spectacole la care te distrezi. Si oamenii sunt conştienṭi de acest lucru atunci când vin.

 

A.V. : Cu alte cuvinte aveṭi alt tip de intercaṭiune cu publicul în acest gen de spectacole.

B.A. : Da, totul este mult mai direct. Trebuie atenṭie mai multã. Eşti concentrat în egalã mãsurã atât pe public, cât şi pe tine. Trebuie sã te adaptezi teatrului şi publicului. Si în teatrul profesionist trebuie sã te adaptezi publicului, numai cã aici trebuie sã reacṭionezi altfel.

 

A.V. : Publicul se implicã activ în piese ?

B.A. : Depinde de natura spectacolului. De cele mai multe ori da. Noi am jucat multe spectacole în spaṭii neconvenṭionale; am jucat şi într-o maşinã-spectatorii stãteau în spate.

10
/08
/22

INTERVIU De la Slătioara Olteniei de sub munte, unde locuiește de câțiva ani și unde organizează vară de vară tabere de creație literară, scriitorul și editorul Marius Chivu a răspuns întrebărilor noastre despre proză scurtă, poezie și jurnale de călătorie. Punctul de pornire îl reprezintă antologia „KIWI, 2022. Granițe”, apărută la Editura Polirom.

01
/03
/22

Concertele 𝑬𝒀𝑬𝑫𝑹𝑶𝑷𝑺 au fost descrise ca fiind, în mod paradoxal, energizante și generatoare ale unei stări de puternică melancolie. Trupa și-a început povestea în 2012, cu piese în limba engleză. Odată cu anul 2015 și cu îmbrățișarea limbii române ca mediu de exprimare, și-au consolidat propria poziție pe piața românească de muzică alternativă, lansând piese ca „Spre Soare”, „Prezent”, „Bicicleta” sau „Mai Stai".

24
/02
/22

Ioan Tugearu vorbeşte despre: moda spectacolelor de balet sovietice din anii ’70, semnificaţia repertoriului Operei Române, valoarea dansului pe plan european, succesul unui spectacol de dans într-o societate totalitară şi/sau democratică, situaţia profesională a dansatorului român, într-un interviu publicat în cartea „Românii secolului XXI“, de Rhea Cristina.

22
/02
/22

Sergiu Anghel vorbeşte despre: moda spectacolelor de balet sovietice din anii ’70, semnificaţia repertoriului Operei Române, valoarea dansului pe plan european, succesul unui spectacol de dans într-o societate, situaţia profesională a dansatorului român, moneda „euro“ în spaţiul european al culturii, într-un interviu publicat în cartea „Românii secolului XXI“, de Rhea Cristina.

15
/02
/22

„Jack of all Trades“ este o formație de rock alternativ, care susține că oferă publicului un produs muzical „autobiografic și complet sincer de la cap la coadă”. În noiembrie 2014, aceștia au lansat primul videoclip, „Cum vrei să fiu”, marcând totodată și începutul activității de concerte live.

17
/01
/22

Ziarul Metropolis vă recomandă „Pauza de bine“, un podcast despre life design, despre cum să îți creezi o viață care îți vine ca turnată. "Îmi place să spun că Pauza de Bine e locul în care te invit să te întâlnești cu tine, dacă ești pregătit să trăiești o viață mai conștientă, aliniată cu valorile tale" - Cristina Oțel.