Rezultate cautare:
Pentru a căuta pe Ziarul Metropolis, este suficient să introduceți câțiva termeni de căutare apoi să apăsați pe Enter de la tastatură.
Pentru a căuta pe Ziarul Metropolis, este suficient să introduceți câțiva termeni de căutare apoi să apăsați pe Enter de la tastatură.
CRONICĂ DE TEATRU În micuţa cafenea de pe Popa Nan, timpul trece altfel. Decorul vintage te invită să păşeşti în afara cotidianului, fără să-ţi fie teamă că realitatea te va prinde din urmă. Nu întâmplător regizoarea Iris Spiridon a ales Caffé D’arthé pentru un spectacol intim, care îţi lasă impresia că te priveşti în secret în culisele unui joc interzis.
După un adevărat tur de forță al echipei „Poziția copilului“ în România, un turneu care a numărat peste 20 de orașe și 35 de săli de cinema, cel de-al treilea lungmetraj al regizorului Călin Peter Netzer participă în calitate de invitat de onoare la unele dintre cele mai prestigioase festivaluri internaționale.
Astăzi, de la ora 18, la cinema Studio, competiția Cinepolitica debutează cu premiera națională a unuia dintre documentarele nominalizate anul acesta la Oscar, „Cerberii”/ „The Gatekeepers”, o cutremurătoare confesiune a șase foști conducători ai Shin Bet - agenția de securitate internă a Israelului.
Picanterii de Bucureşti revine cu o nouă ediţie în zilele de 5, 6 şi 7 aprilie, între orele 10 și 19, la Muzeul Municipiului Bucureşti. Vizitatorii se vor bucura de bunătățuri și accesorii realizate manual. Negustorii dichisiţi şi atelierele de creaţie artistică nu vor lipsi nici de această dată. Artizanii invitaţi le vor oferi vizitatorilor […]
Festivalul Internaţional de Film Cinepolitica (2 - 7 aprilie, Cinema Studio şi Elvira Popescu) începe marţi, 2 aprilie, ora 20.00, la Cinema Studio din Capitală, cu un subiect provocator şi un film proiectat în premieră în România: „Frumoasa adormită”/ „Bella addormentata”, în regia lui Marco Bellocchio.
Când am fost recuziter la Bulandra şi am privit teatrul din toate unghiurile posibile mi-am dat seama că nu-mi mai pot şterge niciodată de pe retină acele imagini. Şi am hotărât să le prind într-o ramă mai mare. Am folosit ca ramă chiar viaţa mea. Iar teatrul îşi desfăşoară culorile lui pe o pânză care nu se va umple niciodată.